شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رئیس مرکز خدمات حوزه در ستاد بحران گمیشان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه، در جلسه ستاد بحران شهرستان گمیشان به بررسی اقدامات و روند امدارد رسانی به سیل زدگان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور و هیئت همراه که به دلیل عدم امکان تردد بصورت زمینی و با خودرو به دلیل مسدود بودن مسیر گمیشان، با قایق خود را به این منطقه سیل زده رساند، در جلسه ستاد بحران شهرستان گمیشان به بررسی اقدامات و روند امدارد رسانی به سیل زدگان پرداخت.

در این جلسه که مدیران نهادهای حوزوی استان گلستان نیز حضور داشتند، امیر شیرتوماج، فرماندار شهرستان گمیشان و دیگر مسئولان شهرستان، گزارشی از روند امدادرسانی و کمک به مردم سیل زده را ارائه دادند.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور هم در این جلسه ضمن ابرازهمدردی با مردم سیل زده گمیشان و تقدیر از تلاش های نیروها و دستگاه های امداد رسان و همچنین اقدامات نهادهای حوزوی استان، رسیدگی به مشکلات سیل زدگان را در اولویت همه برنامه ها دانست.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی، وحدت رویه و همدلی همه نیروها و دستگاه های امدادرسان را با مدیریت واحد، لازمه کمک به سیل زدگان دانست و گفت: در جریان کمک به مردم سیل زده منطقه، از طرح مباحث تنش زا پرهیز شود.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی افزود: نهادهای حوزوی و طلاب و روحانیون در کنار دستگاه های امدادرسان، از هر کمکی برای حل مشکلات مناطق گرفتار سیل و مردم عزیز سیل زده کوتاهی نکرده و نمی کنند.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha