سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه نکا

امام جمعه نکا گفت: حضور طلاب و روحانیان در مناطق سیل زده موجب دلگرمی مردم خسارت دیده این مناطق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز از مناطق سیل زده شرق استان بازدید کرد

وی در این بازدید با ابراز تأسف از خسارت های به وجود آمده ناشی از سیل اخیر، بر ضرورت بکار گیری همه ظرفیت های دولتی و مردمی برای برون رفت از این بحران تأکید کرد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که دولت باید به وعده های خود در خصوص سیل زدگان تا آخرین مورد عمل کند، بیان داشت: نباید پس از فروکش کردن وضعیت بحرانی مردم را تنها بگذاریم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسئولان استانی و شهرستانی وظیفه دارند همواره در کنار مردم باشند، خاطرنشان کرد: تحقق مطالبات به حق مردم در سیل اخیر یک تکلیف و وظیفه مهمی است که مسؤولان عهده دار هستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران به پیام مهم مقام معظم رهبری در خصوص سیل اخیر اشاره کرد و گفت: این پیام مهم تکلیف همه بخش های کشور را در این خصوص معین کرد.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که پیام مقام معظم رهبری موجب تسریع در روند امداد رسانی به مردم سیل زده استان های درگیر شد، بیان داشت: مسئولان و نهادهای امدادی و خدماتی وظیفه دارند تا آخرین لحظه به مردم خدمات دهند و در جهت رفع مشکلات آنها تلاش کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین از حضور گسترده گروه های جهادی و طلاب در کمک به مردم سیل زده تقدیر و تشکر کرد و افزود: این حضور گسترده موجب دلگرمی مردم سیل زده و داغدیده این مناطق شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha