پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حمله نژادپرستانه با میله فلزی به یک مسلمان در مسجد بریستول

حوزه/ یک مرد ۴۵ ساله مسلمان در نزدیکی مسجد شهر بریستول در انگلیس مورد حمله دو نژادپرست قرار گرفت و هنگامی که به داخل اتومبیلش پناه برد، مهاجمین به ماشین خسارت زدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از bristolpost، مردی با یک میله فلزی مورد حمله نژادپرستانه در نزدیکی مسجد جامع ایستون در شهر بریستول در جنوب غربی انگلستان قرار گرفت.

قربانی مسلمان 45 ساله که خواست ناشناس باقی بماند، در روز 27 مارس اتومبیلش را در نزدیکی مسجد پارک کرد که ناگهان دو مرد به او حمله کردند. هنگامی که او از دست آنان فرار کرده و به داخل اتومبیلش پناه برد، یک مهاجم با میله فلزی به ماشین ضربه زده و سبب ایجاد فرورفتگی در عقب خودرو می شود.

وی گفت: درحالی که از آنجا دور می شدند آن ها با میله آهنی دنبالم کردند. تا به حال اینگونه در زندگی احساس تهدید و ترس نداشتم. هرگز انتظار نداشتم چنین اتفاقی در روز روشن و جلوی چشم همه برایم بیفتد.

این مرد به خبرنگاران گفته که در تمام عمرش با چنین برخورد نژادپرستانه و اسلام هراسانه ای روبرو نشده و اعضای خانواده اش در شوک به سر می برند.

 

یک سخنگوی پلیس ضمن اعلام اینکه پس از گزارش به منطقه اعلام شده گفت: اتومبیل پارک شده در نزدیکی مسجد جامع شاه جهال با یک میله فلزی آسیب دیده و کسی در این حادثه آسیب ندیده است.

وی افزود: دو مرد از صاحب اتومبیل پول خرد خواسته اند و زمانی که او گفته نمی تواند به آن ها کمک کند با میله فلزی به وی حمله ور شده اند.

پلیس در این بیانیه اعلام کرد که حمله یک حادثه نژادپرستانه مجرمانه در نظر گرفته می شود و مظنونین تحت تعقیب هستند.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha