چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امیر خجسته

حوزه/ خجسته در جمع مردم همدان گفت: امروز مجلس باید نظارت جدی بر اتفاقات کشور داشته باشد و نمایندگان خود را وکیل مردم بدانند؛ اگر نماینده ای از حقوق مردمش دفاع نکند بدانید که دهانش بسته و جیبش باز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، دکتر امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته در امامزاده عبدالله همدان با اشاره به دیدار مردمی حجت الاسلام و المسلمین شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان، گفت: این دیدار ها در روزهای اول سال جدید را باید بیعت مردم همدان با نماینده رهبر معظم انقلاب در استان نامید و از آنها تقدیر کرد.

وی افزود: امسال مقام معظم رهبری با تاکید بر توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی، شعار سال را به نوعی انتخاب کردند تا با خطاب قرار دادن همه مسئولان و مردم، همه را موظف به اجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید نمودند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اگر به فرمایشات رهبری به خوبی توجه و کارهای کارشناسانه روی آن انجام شود، شاهد رونق تولید خواهیم بود، اظهار داشت: دوای درد اقتصاد و مشکلات کشور عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

وی تصریح کرد: مسئولان اجرایی کشور باید به این شعار اعتقاد داشته باشند و برای عملی شدن آن با تمام وجود وارد عرصه خدمت شوند.

خجسته، ربط دادن همه مشکلات به تحریم ها را کار اشتباهی عنوان کرد و گفت: متاسفانه از شروع سال ۹۷ با مشکلات اقتصادی در کشور مواجه بودیم و این نشان از عدم وجود نظارت کافی در کشور است.

وی تاکید کرد: امروز مجلس باید نظارت جدی بر اتفاقات کشور داشته باشد و نمایندگان خود را وکیل مردم بدانند؛ اگر نماینده ای از حقوق مردمش دفاع نکند بدانید که دهانش بسته و جیبش باز شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که سال ۹۷ سال خوبی برای مردم ایران نبود، خاطر نشان کرد: تاریخ، مردمی همانند ملت ایران که این چنین در سخت ترین شرایط بازهم پشتیبان نظام باشند و با قدرت توانستند آمریکا را به زانو درآورند، به خود ندیده است.

وی بیان داشت: مسئولان موظفند به فکر ملت باشند، چرا که این مردم لایق آن هستند که در بهترین شرایط ممکن به سر ببرند.

خجسته در ادامه با تشکر از خدمات آیت الله طه محمدی در استان همدان، یادآور شد: حجت الاسلام و المسلمین شعبانی از شخصیت های جوان و موفق کشور است و حضورشان در استان را زمینه ساز پیشرفت بیشتر استان می دانیم.

وی اظهار کرد: همه جناح ها و شخصیت ها باید با تمام قدرت از جایگاه نماینده ولی فقیه در استان حمایت کنند و کسی حق ندارد، کوچکترین بی احترامی به این جایگاه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha