جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راستگرایان در آلمان از قانون مداری مسلمانان به خشم آمدند!

حوزه/ در تحقیقاتی که توسط حزب راست افراطی آلترناتیو برای آلمان انجام شد، در ۱۰ نام نخست مهاجمان حملات چاقوکشی درجه یک در کشور آلمان، هیچ نام اسلامی یا عربی به چشم نمی خورد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی صباح، یک تحقیقات اخیر که توسط حزب راست افراطی آلترناتیو برای آلمان انجام شد هدفش این بود که نشان دهد مسلمانان عوامل بی قانونی و جرم و جنایت در این کشور هستند. در این تحقیقات پیشینه و 10 نام نخست مهاجمان حمله چاقوشی درجه یک در آلمان مشخص گردید تا اعضای این حزب ضداسلامی و ضدمهاجر ثابت کنند که این افراد همگی مهاجران هستند. نتایج این تحقیقات نشان داد که هیچ یک از این افراد اسامی اسلامی یا عرب نداشته اند.

حزب از پلیس ایالت غربی سارلند خواسته بود تا نام ده مجرمی  را که بیشترین جنایت با چاقو را در سال 2018 مرتکب شده اند، منتشر سازند. نتایج نشان داد که بیشتر این مهاجمین چاقوکش ملیت آلمانی داشته اند. از 1 هزار و 490 جرم جنایی، مجرمان با ملیت آلمانی در 842 پرونده دخالت داشته اند، مهاجران سوری تنها در 122 جرم دخیل بوده اند و دیگر ملیت ها نیز در 94 پرونده نقش داشته اند.

اعضای حزب راست افراطی که از نتایج رضایت کافی نداشتند، مدعی شدند که این آمارها غلط بوده و درخواست داده بودند که نام نخست متهمان ارائه شود تا نشان دهند که مهاجران و مسلمانان در این جرایم دست داشته اند. پلیس آلمان نیز مدارک و اسناد را زیر و رو کرده و نام نخست مجرمان را ارائه داد که براساس آن هیچ نام عرب یا مسلمانی در فهرست 10 مجرم اصلی چاقوکش در آلمان به چشم نمی خورد.

نام ها در پایگاه داده شامل مایکل (24 مورد)، دانیل (22 مورد)، آندریاس (20 مورد)، ساسا (15 مورد)، توماس (14 مورد)، مسیح (13 مورد)، مانوئل (13 مورد)، پاتریک (13 مورد)، دیوید (12 مورد)، جنس (12 مورد)، جاستین (11 مورد) و سوین (11 مورد) بودند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha