شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کمک رسانی نمایندگان طلاب بابل و  مبلغان گروه فرهنگی تبلیغی حامیان ولایت به مردم سیل زده

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه به نقش و همراهی سپاه و بسیج در کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج خود را یک نهاد صددرصد مردمی می دانند و رنج و درد مردم آنها را آزار می دهد و لذا با تمام وجود وارد صحنه شدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با اشاره به حادثه سیل و جان باختن و آسیب دیدن تعدادی از هموطنان در این حادثه، اظهار کرد: بعد از سال ها خشکسالی، خداوند متعال عنایت فرموده و نعمت خود را ارزانی کرد، البته خساراتی که دیدیم ناشی از کوتاهی های خود ما بوده است.

وی افزود: اگر روخانه های مسیر سیلاب لایروبی شده بود و اقدامات لازم را انجام داده بودیم، این مشکلات پیش نمی آمد و البته این را نیز باید اضافه کرد که این دشواری ها امتحان خداوند است تا انسان ها در این شرایط، حقیقت خود را نشان دهند و مشخص شود در وضعیت بحرانی چه کسانی مقاومت می کنند و در همین قضایا نیز روحیه ایثار و گذشت را به خوبی در مردم دیدیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه به نقش و همراهی سپاه و بسیج در کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل اخیر در کشور نیز اشاره کرد و افزود: سپاه و بسیج خود را یک نهاد صددرصد مردمی می دانند و رنج و درد مردم آنها را آزار می دهد ولذا با تمام وجود وارد صحنه شدند.

وی خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج با تمام قدرت و امکانات وارد صحنه شدند و در صف مقدم خدمات رسانی به مردم بوده و این اقدامات را به عنوان یک عبادت بزرگ قلمداد می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نقش روحانیت را در دلگرمی بخشی و امدادرسانی به حادثه دیدگان مؤثر عنوان کرد و ادامه داد: روحانیت نیز پیشتاز این مسائل بود و مناسب است تبیین کننده این مسئله باشند که سیل و بلایا هم چنان که خداوند در قرآن کریم فرموده است " وَلَنَبْلُوَنَّكُم بِشَيْءٍ مِّنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِّنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنفُسِ وَالثَّمَرَاتِ، وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ " وسیله هایی برای امتحان الهی است تا مقاومت انسان محک زده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha