شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: حضور روحانیان در مناطق آسيب ديده از سيل اخير نوعي تبليغ عملي است و اين حضور مي تواند بسياري از مشکلات را در اين مناطق کاهش دهد و تسکین آلام مردم سيل زده باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصرشکريان، امروز در نشستی با نمايندگان طلاب مازندران، ضمن عرض تبريک بمناسبت فرا رسيدن سال 1398 و با تقدير از زحمات و خدمات نمايندگان طلاب و با  اشاره به پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب و سخنراني معظم له در حرم مطهر رضوي ابتداي سال، اظهار داشت: توفيق خدمت در حوزه ترويج معارف ديني و اهل بيت(ع) نعمت بزرگي است که بايد قدر دان و شکرگزار بود.

وي در ادامه با اشاره به اينکه روحانیان سربازان و افسران حوزه دين در جامعه هستند، افزود: جمهوري اسلامي برخاسته از مکتب اسلام ناب است و تمامي مباني و اصول حکومت داري آن از اسلام عزيز است و اين همه پيشرفت هم در سايه همين مباني و اعتقادات حاصل شد.

مديرکل تبليغات اسلامي مازندران، جمهوري اسلامي را احسن نظام هاي حکومتي در جهان دانست و تصريح کرد: انسان هميشه در آرزوي دست يافتن بهترين هاست و امروز اين لطف خدا به مردم ايران عزيز است که جمهوري اسلامي با اين همه اقتدار و پيشرفت جزء برترين نظام هاي حکومتي در جهان است.

عضو شوراي فرهنگ عمومي مازندران در بخش ديگري از سخنان خود به موضوع دشمني هاي نظام سلطه به ويژه ايالات متحده با جمهوري اسلامي اشاره و بيان داشت: دشمني غرب به ويژه ايالات متحده آمريکا با جمهوري اسلامي در نوع حکومت ايران اسلامي است يعني آنها با دين اسلام و دينداري امت بصير ايران اسلامي مشکل دارند و مي خواهند با برنامه ريزي و تهي کردن باورهاي ديني به جمهوري اسلامي ضربه وارد کنند.

حجت الاسلام شکريان، تبليغ و ترويج معارف الهي و اسلامي را يکي از مهم ترين رسالت امروز روحانيان دانست و تاکيد کرد: کمک به امر تبليغ و ترويج معارف ديني و اسلامي يکي از مهم ترين رسالت روحانيان است و بايد در اين مسير جهادگونه و پرتلاش قدم برداشت.

استاد حوزه مازندران در بخش ديگري از سخنان خود با ابراز تاسف بخاطر سيل اخير در استان هاي شمالي و برخي نقاط کشور و با اشاره به حضور روحانيون در مناطق آسيب ديده از سيل اخير، اظهار داشت: حضور روحانیان در مناطق آسيب ديده از سيل اخير نوعي تبليغ عملي است و اين حضور مي تواند بسياري از مشکلات را در اين مناطق کاهش دهد و آلام مردم خسارت ديده از سيل اخير باشد.

مديرکل تبليغات اسلامي مازندران در پايان با اشاره به ايجاد مشکلات فراوان در ابتداي سال 1398 براي مردم شهرهاي آق قلا و گميشان در استان گلستان و سيمرغ و برخي روستاهاي مازندران، بيان داشت: حضور روحانيان شيعه در کنار مردم و روحانيون اهل تسنن شهرهاي استان گلستان نمايش وحدت و همدلي همه ايرانيان بود و اين حضور و همدردي خار در چشم و استخوان در گلوي دشمنان خواهد شد زيرا آنها براي تفرقه بين اديان الهي ميلياردها دلار و سرمايه هزينه کرده اند، اما امروز با بروز اين حوادث غير مترقبه و اين اتفاقات ناگوار ، همدلي و وحدت بين شيعه و سني بيشتر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha