جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عبادی نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی

حوزه/نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان بیش از یک هزار میلیارد تومان وعده داده شد، گفت: مردم به این وعده ها دقت می‌کنند و نمایندگان مجلس نیز رصد خواهند کرد که کدام یک از این وعده‌ها عملیاتی شده و کدام وعده عملیاتی نشده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر و تحول در قوه قضاییه، اظهار داشت: انتخاب شایسته حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در قوه قضاییه را تبریک می‌گوییم و امیدواریم با مفاسد اقتصادی برخورد جدی صورت گیرد.

وی گفت: حجت الاسلام والمسلمین  رئیسی فرزند قوه قضائیه است و امید داریم این آشنایی منشأ تحول در قوه قضاییه شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان، گفت: بارها از آقای نوبخت برای آمدن به خراسان جنوبی دعوت شده بود که وی در این سفر بیش از یک هزار میلیارد تومان وعده داد که یک قدم مثبتی است.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: مردم به این وعده ها دقت می‌کنند و نمایندگان مجلس نیز رصد خواهند کرد که کدام یک از این وعده‌ها عملیاتی شده و کدام وعده عملیاتی نشده است.

وی ادامه داد: ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان طی یک سال به همت کمیته امداد، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه با هزینه 500 میلیارد تومان اقدام خوبی است که می‌تواند اشتغال و اقتصاد استان را رونق دهد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به استان در سال 97 با مصوبه مجلس اعتبار خوبی گذاشته شد و نهضت گازرسانی در استان شکل گرفت و به بسیاری از روستاهای استان گاز رسید.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: نهضت گازرسانی به خراسان جنوبی در سال جاری نیز انجام می‌شود و با مصوبه مجلس بیش از یک هزار و 500 میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاها و شهرها با اولویت استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان اختصاص پیدا کرده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه یکی از نمایندگان مجلس در سال گذشته پیشنهاد به قطع یارانه داده بود که خوشبختانه این پیشنهاد در مجلس رأی نیاورد؛ گفت: کسانی که در تهران زندگی می‌کنند هیچ وقت درد کسانی که در نقاط محروم هستند را درک نمی‌کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت باید بیشتر از مردم حمایت کند و مدیران روحیه جهادی خدمت رسانی به مردم داشته باشند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha