پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در بیرجند با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با اشاره به اینکه ما با کشورهای منطقه در نفع، ضرر و مسائل بین المللی مشترک هستیم، ادامه داد: وزارت خارجه باید در ارتباط با منطقه و کشورهای اسلامی فعالیت بیشتری داشته و بر مشترکات کشورها تاکید کند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، پیش از ظهر امروز در دیدار نوروزی با مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان با اشاره به اینکه در ارتباط با کشورهای همسایه نقش کافی را داشته باشید، اظهار کرد: هدف انقلاب، آرمان و تفکر امام راحل به عنوان یک اسلام شناس، بیداری و وحدت مسلمین بوده است.

وی افزود: بیگانگان طی 200 سال سلطه، مهره های لازم را برای ایجاد فتنه ها پرورش و در منطقه کاشتند و دارای کارشناسانی قوی در برپایی فتنه ها نیز هستند که هدف اصلی آن ها ایجاد اختلاف بین مسلمانان جهان می باشد، اما طی 40 سال اخیر انقلاب اسلامی ایران مانع بزرگی در راه رسیدن به اهدافشان به حساب می آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: پس از تشکیل انقلاب، دشمنان به سراغ صدام رفتند و جریانات دیگری را نیز در داخل ایجاد کردند و در ادامه برنامه هایشان از جریانات سعودی گرفته تا پرورش داعش را طرح ریزی کردند تا چهره اسلام را به جهانیان بد نشان دهند اما با رسوایی هایی که بار آوردند صد برابر موجب آسیب خودشان شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: تصور می کنم اگر تدبیر درستی اندیشیده شود و بیشتر با کشورهای مسلمان همسایه ارتباط داشته باشیم، با توجه به رسوایی های دشمنان، زمینه بیداری دیگر ملت های آزادی خواه فراهم گردد.

وی با اشاره به اینکه ما با کشورهای منطقه در نفع، ضرر و مسائل بین المللی مشترک هستیم، ادامه داد: وزارت خارجه باید در ارتباط با منطقه و کشورهای اسلامی فعالیت بیشتری داشته و بر مشترکات کشورها تاکید کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه با ارتباط درست با منطقه می توان بدبینی های کاذبی که دشمنان اسلام و انقلاب کاشته اند را رفع کرد، گفت: کار دشمنان ایجاد تفرقه و اختلاف بین ملت ها، توسعه اعتیاد و فساد، غارت کشورها و کشتن انسان های مظلوم و بی گناه بوده و هست، لذا امروز وقت آن رسیده است که همه ی مسلمانان جهان پیرو هر مذهبی که هستند به دشمنان اصلی بدبین شوند نه برادران خودشان، لذا وزارت خارجه می تواند در این راستا بسیار تأثیرگذار نقش خود را ایفا کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ابراز داشت: دشمنان، خدا را نمی شناسند بلکه برای آن ها تنها قدرت و منافع مادی مهم است، لذا باید خودمان را قوی کنیم که با وحدت کل مسلمانان جهان قوی‌تر نیز خواهیم شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه اگر قدرت پیدا نکنیم و به دشمنان متکی باشیم، باعث می شود تا آن ها طلبکارانه حرف بزنند، گفت: اگر از خود ضعف نشان دهیم دشمنان به سراغمان خواهند آمد تا نابودمان کنند، اما اگر قوی شویم پایمان را نیز خواهند بوسید.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha