چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 امدادرسانی طلاب به سیل زدگان

حوزه/ حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که اوقاف مازندران بیش از پنج هزار سبد غذایی در میان سیل زدگان استان توزیع کرد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا بازگشت شرایط به وضعیت عادی این کمک رسانی ها ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف مازندران امروز در جمع خبرنگاران از تلاش بی وقفه این سازمان در برای کمک به سیل زدگان استان خبر داد.

وی با بیان این که اوقاف و امور خیریه مازندران از نخستین ساعات بروز حادثه سیل در استان برای امداد رسانی حاضر شده است، افزود: همه امکانات این اداره کل به منظور ارائه خدمات مناسب به سیل زدگان به کار گرفته شده است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که در سیل اخیر وحدت و همبستگی مردم و مسئولان به نمایش گذاشته شد، بیان داشت: علیرغم تلاش دشمنان برای سوء استفاده از شرایط به وجود آمده، مردم با صبر و شکیبایی توطئه دشمنان را خنثی کردند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که مردم همیشه در صحنه کشورمان بار دیگر در این حادثه حس نوع دوستی خود را نشان دادند، خاطرنشان کرد: همراهی مردم و گروه های خودجوش مردمی در سیل اخیر موجب تسریع در روند خدمت رسانی به حادثه دیدگان شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اوقاف مازندران بیش از پنج هزار سبد غذایی در میان سیل زدگان استان توزیع کرد، بیان داشت: تلاش خواهیم کرد تا بازگشت شرایط به وضعیت عادی این کمک رسانی ها ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام حیدری به حضور در صحنه مسؤولان بخش های مختلف در جریان سیل اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با حضور میدانی و اثرگذار نیروهای مسلح شاهد عبور از بحران و قرار گرفتن در وضعیت مناسب بودیم.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران به دستور مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح برای خدمات رسانی به مردم مناطق سیل زده اشاره کرد و افزود: در جریان سیل اخیر نیروهای سپاه، ارتش و بسیج با همه توان و امکانات خود برای خدمت به مردم سیل زده در صحنه حاضر بودند و خدمات ارزشمندی را نیز ارائه کردند.

حجت الاسلام حیدری همچنین به خسارت های وارد شده به امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران در سیل اخیر اشاره کرد و گفت: هنوز برآورد قطعی از میزان خسارت ها انجام نشده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha