شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 کنفرانس خاتون جنت

حوزه/ به همت جنبش اهل حرم پاکستان، کنفرانس «خاتون جنت» با حضور وزیر امور مذهبی پاکستان و شخصیت های برجسته دینی پاکستان در اسلام آباد پاکستان برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به همت جنبش اهل حرم پاکستان مانند هر سال امسال هم کنفرانس «خاتون جنت» با حضور وزیر امور مذهبی پاکستان و شخصیت های برجسته دینی پاکستان در اسلام آباد پاکستان برگزار شد.

نور الحق قادری وزیر مذهبی امور پاکستان ضمن محکوم کردن کسانی که به نام دین، دیگران را تکفیر و فتوا به واجب القتل بودن افراد می دهند، بر لزوم مقابله با این جریان تاکید کرد و گفت: جریان تکفیر ضرر بزرگی به پاکستان رساندند و این کار باید پایان یابد.

مفتی گلزار نعیمی مدیر جامعه نعیمیه اسلام آباد پاکستان و رئیس جنبش اهل حرم پاکستان نیز در سخنرانی خود اظهار داشت: این کنفرانس متعلق تمام مظلومین جهان به ویژه مظلومان فلسطین، یمن و کشمیر است.

وس افزود: ما با ذکر حضرت فاطمه زهرا (س) خوشنودی پیامبر اسلام (ص) و خداوند متعال را کسب می کنیم.

وی افزود: پیام اسلام امنیت، همدلی و اتحاد است و امروز طاغوت به شدت علیه اسلام فعالیت می کند و ما مسلمانان باید برای مبارزه با طاغوت و استعمار جهانی متحد شویم.

جناب ثاقب اکبر نائب دبیر شورای همبستگی ملی پاکستان هم در سخنرانی خود از وزیر امور مذهبی پاکستان خواستار ارائه طرحی در مورد تعیین روز جهانی زن در 20 جمادالثانی در مجلس ملی این کشور شد و اظهار داشت: امروز در تمام جهان به اسم روز زن علیه جامعه زنان فعالیت می کنند و با شعار حقوق زنان حقوق زن را نابود می کند و از این رو دولت پاکستان باید 20 جمادالثانی روز ولادت حضرت زهرا (س) را به عنوان روز زن اعلام کند.

 پروفسور ابراهیم خان نائب امیر جماعت اسلامی پاکستان هم در سخنرانی خود اظهار داشت: با عمل کردن به سیره پیامبر اسلام (ص) می توان راه نجات را پیدا کرد، و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) هم بهترین الگو برای زنان جهان است.

 کنفرانس خاتون جنت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha