جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روحانیت پای کار گره گشایی از مشکلات سیل زدگان لرستان

حوزه/ با وقوع سیل در برخی از شهرهای استان لرستان و بروز مشکلات و خسارات زیاد برای مردم ، طلاب و مبلغان استان از همان ساعات اولیه، به صورت خودجوش و جهادی به یاری مردم شتافتند .

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون استان در قالب گروه های 7 نفره با حضور در مناطق سیل زده، به یاری مردم شهرهای استان شتافته اند، گفت: طلاب و روحانیون در پاکسازی و بهسازی منازل سیل زده، لایروبی منازل و خیابان ها، توزیع مواد خوراکی و اقلام مورد نیاز و همچنین مشاوره های دینی و فرهنگی، رسالت  خود را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه طغیان رودخانه ها موجب سیلاب در خرم آباد و برخی شهرهای استان شد، ادامه داد: طغیان رودخانه ها موجب سیل و ورود آب به منازل، مغازه ها و خیابان های شهر شده و هم اکنون مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند، لذا طلاب و روحانیون  در قالب گروه های جهادی به یاری مردم سیل زده شتافته اند .

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان در پایان گفت: روحانیون و طلاب استان لرستان در سایر شهرهای سیل زده همچون پلدختر، معمولان، سلسله، دلفان، دوره چگنی، کوهدشت و روستاهای استان هم یاریگر مردم سیل زده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha