جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عباس زاده

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای طرح آرامش بهاری در ۶۱ بقعه متبرکه این استان خبر داد .

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری از 28 اسفند ماه سال گذشته در استان آغاز شده است، گفت: این طرح هم اکنون در بقاع متبرکه استان و همچنین ورودی قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم آباد، میدان آزادگان دورود و میدان ورودی الیگودرز در حال اجرا است که با استقبال خوب و چشمگیر مسافران نوروزی روبرو است .

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با بیان اینکه طرح آرامش بهاری با همت مبلغان در غرفه های متعدد برای مسافران در حال اجرا است، خاطر نشان کرد: مبلغان با استقرار در قریب به 80 خیمه معرفت در غرفه های عفاف و حجاب، مشاوره وقف، پاسخگویی به مسائل شرعی، امر به معروف و نهی از منکر، قرآن بخوان جایزه بگیر، غرفه برای کودکان و نوجوانان و ... به مسافران خدمات دینی و فرهنگی ارائه خواهند داد .

حجت الاسلام عباس زاده در پایان با اشاره به اینکه بقاع متبرکه استان لرستان در پی وقوع سیل اخیر میزبان مسافران و گردشگران و همچنین مردم سیل زده استان بوده اند، گفت: در پی وقوع سیل در استان مردم در امامزاده ها و مساجد استان اسکان داده شدند.

وی در پایان از امداد رسانی مبلغان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به سیل زدگان خبر داد و افزود: در این ایام مبلغان علاوه بر استقرار در خیمه های معرفت بقاع متبرکه، به یاری و امداد رسانی مردم سیل زده در شهرهای استان آمده اند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha