شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بازدیدآیت الله اعرافی از مناطق سیل زده

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور از مناطق سیل زده شهرستان سیمرغ و ساری بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، با سفر به استان مازندران، عصر امروز از  مناطق سیل زده شهرستان سیمرغ و ساری بازدید کرد.

در این بازدید که مدیر حوزه علمیه مازندران، مدیر مرکز خدمات استان و مدیر حوزه علمیه بابل نیز حضور داشتند، آیت الله اعرافی از نزدیک در جریان خسارت های ناشی از سیل اخیر قرار گرفت.

 مدیر حوزه های علمیه کشور در این بازدید میدانی ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده  این شهرستان، از صبر و شکیبایی مردم  این منطقه تقدیر کرد.

آیت الله اعرافی در این بازدید ضمن گفت وگوی صمیمانه با مردم سیل زده شهرستان سیمرغ و روستاهای برج خیل، تالارپشت و رکن کلا از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته های مردم این شهرستان قرار گرفت.

مدیر حوزه های علمیه کشور همچنین از بخش های سیل زده شهرستان ساری به ویژه روستای پنبه چوله این شهرستان نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت سیل زدگان قرار گرفت.

گفتنی است، از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان های مختلف کشور به ویژه گلستان و مازندران، نهادهای حوزوی و طلاب و روحانیون بصورت جهادی، در میدان کمک رسانی به سیل زدگان حضور دارند و  براساس تاکید مدیر حوزه های علمیه کشور و دیگر نهادهای عالی حوزوی، تمام امکانات و ظرفیت های حوزه و روحانیت برای امدادرسانی به سیل زدگان و کاهش مشکلات آنان بسیج شده است.

خبرگزاری «حوزه» هم بر اساس رسالت رسانه ای خود با راه اندازی صفحه ویژه «حوزویان در خدمت سیل زدگان»، اخبار، تصاویر و کلیپ های کمک رسانی جهادی حوزه و روحانیت به مردم سیل زده را لحظه به لحظه منتشر می کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha