پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ستاد حوزوی مدیریت بحران

ستاد حوزوی مدیریت بحران عصر امروز در محل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تشکیل جلسه داد و چند مصوبه در راستای بالا رفتن حمایت و خدمت رسانی حوزویان به سیل زدگان داشت. آیت الله اعرافی با تمام مصوبات موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ستاد حوزوی مدیریت بحران عصر امروز در محل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین زمانی مسئول دفتر سیاسی اجتماعی حوزه و رئیس ستاد حوزوی مدیریت بحران تشکیل شد، ضمن تاسف از آسیب های وارد شده به مردم کشورمان در حوادث طبیعی اخیر، از تلاش های صورت گرفته برای جبران و التیام به ویژه اقدامات فوری و جهادی طلاب و گروه های طلبگی در استان های مختلف تقدیر شد.

در این جلسه مصوب شد که حوزویان و نهادهای حوزوی کمک های مالی خود را به حساب اعلام شده از سوی مرکز خدمات حوزه واریز کنند. همچنین مقرر شد علاوه بر کمک مستقیم و نقدی نهادهای حوزوی، کارمندان این نهادها، یک تا چند روز از حقوق خود را برای کمک به سیل زدگان اختصاص دهند.

اعزام طلاب،اساتید و کارمندان حوزوی برای کمک به سیل زدگان، اعزام تخصصی طلاب حسب نیاز، تبیین شرح وظایف هفتگانه طلاب در بحران سیل و اقدام فوری و کوتاه مدت برای توانمندسازی طلاب در زمینه امداد از دیگر مصوبات این جلسه بود.

خاطر نشان می شود پس از پایان جلسه آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و رئیس شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزه ای که هم اینک برای بررسی خدمت رسانی به سیل زدگان به مناطق سیل زده در استانهای شمالی سفر کرده، در جریان مصوبات این جلسه قرار گرفت و موافقت خود را با همه مصوبات اعلام نمود.

در این جلسه علاوه بر حجت الاسلام والسملمین زمانی، حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، خانم دکتر ظهیری معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین کریمی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مولایی مدیرکل روابط عمومی حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه و حسن صدرایی عارف نماینده مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha