سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شعبانی

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: مردم عزیز امروز امیدشان به فعالیت های مدیران است و باید اولویت اصلی را در جبران خسارات مردم دانست و در این جهت نیز قدم برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب ‌الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، شب گذشته در ستاد مدیریت بحران که در استانداری همدان برگزار شد، با اشاره به وقوع سیل، گفت: بنده از تمام زحمات و خدمات صورت گرفته توسط نیروهای پا به کار تشکر می کنم.

وی افزود: در بازدید های میدانی که شخصاً از مناطق مختلف همدان داشتم، همه مردمی که گرفتار سیل بودند از خدمات و تلاش های مدیران، نیروهای امدادی، نظامی و انتظامی بسیار تشکر می کردند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی اظهار داشت: وحدت حاکم در استان در در وضعیت مطلوبی است و همه موظف هستند در جهت افزایش و تقویت این وحدت تلاش کنند.

وی تصریح کرد: مردم عزیز امروز امیدشان به دستورات و فعالیت های مدیران است، بنابراین باید اولویت اصلی را در جبران خسارات مردم دانست و در این جهت نیز قدم برداریم.

امام جمعه همدان با تاکید بر استفاده درست از نعمات الهی، یادآور شد: با بررسی مشکلات و نقاظ ضعف این حوادث و تقویت نقاط قوت خود را برای اتفاقات آینده باید آماده کنیم و تهدید ها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید با ایجاد بستر مناسب و کارشناسانه از باران، این نعمت الهی، در جهت توسعه بیشتر و کاهش خسارت ها هر چه سریعتر وارد میدان شویم و کار عملی مناسبی را انجام دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha