پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار مجیدی

سردار مجیدی گفت: نیروهای بسیج و سپاه همراه با مسؤولان از لحظات اول به صحنه آمدند تا از بروز حادثه ناگوار در استان جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، سردار مظاهر مجیدی، شب گذشته در ستاد مدیریت بحران استان همدان از وحدت تمام مسئولان در خدمات‌ رسانی به مردم تشکر کرد و گفت: نیروهای بسیج و سپاه همراه با مسئولان از لحظات اول به صحنه آمدند تا از بروز حادثه ناگوار در استان جلوگیری کنند.

وی افزود: تعداد 30 گروه جهادی در کنار گردان‌ های بیت‌ المقدس در نقاط مختلف استان در حال خدمات ‌رسانی به مردم می باشند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به اینکه سپاه استان، معین گلستان انتخاب شده است، اظهار کرد: در سیل اخیر اصلی ترین ماموریت سپاه انصارالحسین(ع)، عملیات بازسازی گمیشان است.

وی ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته سطح آب در این منطقه پایین آمده است و منتظر هستیم با بهبود شرایط، عملیات ساخت و ساز را به وسیله گروه مهندسی آغاز کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، حضور مردم همدان در ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده را چشمگیر عنوان کرد و گفت: از همان روزهای اول وقوع سیل و اعلام موارد مورد نیاز در مناطق سیل زده، با کمک مردم همدان به تأمین مایحتاج مورد نیاز اقدام کردیم.

وی خاطر نشان کرد: دو تیم پزشکی به همراه یک دستگاه آمبولانس نیز در منطقه حضور دارند و به درمان بیماران می پردازند.

سردار مجیدی تاکید کرد: خدمات سپاه انصارالحسین(ع) مختص به استان گلستان نیست و پس از اعلام نیاز در مناطق جنوب کشور و خوزستان دو اردوگاه شهید باکری و شهید مسعودیان کار خدمات ‌رسانی در منطقه را آغاز کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha