پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
میلاد شعیبی -   دبیر شبکه جوانان رضوی کشور

حوزه/ دبیر شبکه جوانان رضوی کشور گفت: شبکه جوان رضوی به‌عنوان اولین ظرفیت تشکلی کشوری توانست به مناطق سیل‌زده ورود پیدا کند و امید داریم همچنان تا آخر بتوانند به مردم کمک کنند و در کنار آنان خواهند بود.

میلاد شعیبی، دبیر شبکه جوانان رضوی کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد مقدس، با اشاره به فعالیت‌های شبکه جوانان رضوی اظهار داشت: در جهت تشکیل شبکه جوانان رضوی 11 سال پیش، تشکل‌های مردمی از 10 استان گردهم آمدند و با همکاری موسسه جوانان آستان قدس یک تشکل مردمی را به نام «شبکه جوان رضوی» ایجاد کردند.

وی افزود: این تشکل‌های مردمی با محوریت جشن‌های زیر سایه خورشید اتفاق افتاد و دو سه سال از این اتفاق نگذشته بود که گستره کار آن سراسر کشور را گرفت و این تشکل توانست در 31 استان، محوری‌ترین تشکل‌ها را انتخاب کند و پس‌ازآن هم در هشتمین سال ایجاد این تشکل، به‌کل شهرستان‌های موجود رسید.

دبیر شبکه جوانان رضوی کشور ادامه داد: به لطف خدا امروز تشکل‌های شبکه جوانان رضوی قریب بر 1100 شهرستان و شهر کشور را پوشش می‌دهند و در حال کار هستند. الآن شبکه جوانان رضوی به‌عنوان پویاترین و جامع‌ترین و عملیات محورترین شبکه تشکلی مردمی کشور در حال حاضر در حال فعالیت است.

شعیبی خاطرنشان کرد: شبکه جوانان رضوی اقدامات مختلفی انجام داده است و از زمان تولیت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی هم جدای از برنامه‌های آستان قدس، برنامه‌های دیگری را هم اجرا کرده و توانستند این شبکه را به‌عنوان منسجم‌ترین شبکه‌ تشکلی و محوری مردم تثبیت کنند.

وی گفت: شبکه جوانان رضوی، در زلزله کرمانشاه حسب وظیفه اجتماعی اقداماتی را انجام داد و با توجه به این‌که گستره کار ما به‌عنوان یک تشکل مردمی در کشور است به‌محض اینکه در گلستان و مازندران سیل آغاز شد، نیروها و دبیران شبکه در استان‌ها و شهرستان‌های کشور کار را آغاز کردند و می‌توان گفت جزو اولین ظرفیت‌های مردمی بودیم که در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کردیم.

دبیر شبکه جوانان رضوی کشور افزود: نمایندگان ما در استان‌هایی که درگیر این خسارت‌ها نبودند، به‌عنوان پشتیبان کننده در حال جمع‌آوری اقلام خصوصاً کمک های مالی برای ارسال هستند. در گلستان و آق‌قلا و همچنین در شهر گنبد و گمیشان، نیروهای ما مستقرند و ستاد دارند.

وی گفت: دوستان شبکه جهان رضوی همراه با دفاتر  قدس رضوی در استان‌ها و بنیاد کرامت مشغول فعالیت خدمت‌رسانی هستند؛ دوستان تشکلی ما در گلستان وسط میدان هستند و در استان خوزستان و لرستان هم مستقر شده اند.

شعیبی تصریح کرد: اعضای شبکه جوانان رضوی، جدای از تهیه و توزیع مواد غذایی، مشغول تمیز کردن منازل مردم سیل زده هستند و همچنین برنامهی هایی نیز برای دانش آموزان سیل زده در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان گفت: شبکه جوان رضوی به‌عنوان اولین ظرفیت تشکلی کشوری توانست به مناطق سیل‌زده ورود پیدا کند و امید داریم همچنان تا آخر بتوانند به مردم کمک کنند و در کنار آنان خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha