جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد البحیصی، رئیس انجمن دوستی فلسطین و ایران

حوزه/ اکنون ضعف اغلب کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین مشهود است، اما جمهوری اسلامی ایران در عمل از مردم مظلوم فلسطین علی رغم تحریم های اقتصادی ظالمانه توسط استکبار در جوامع بین المللی حمایت کرده و با رهبری مقام معظم رهبری پرچمدار جبهه مقاومت در جهان است.

محمد البحیصی، رئیس انجمن دوستی فلسطین و ایران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در تربت جام، گفت: بعثت پیامبر اکرم(ص) شریف ترین روز انسانیت است چون تحولی اساسی در زندگی بشر ایجاد شده و باید اخلاق مداری را از پیامبر خود الگو بگیریم و آن حضرت مهر و عطوفت خود را برای همیشه برای مسلمانان ماندگار گذاشت.

وی با اشاره به اتحاد مسلمانان در  آزادی قدس شریف اشاره کرد و گفت: امت اسلامی باید بیدار باشند و اکنون ضعف اغلب کشورهای اسلامی در حمایت  از فلسطین مشهود است، اما جمهوری اسلامی ایران در عمل از مردم مظلوم فلسطین علی رغم تحریم های اقتصادی ظالمانه توسط استکبار در جوامع بین المللی حمایت کرده و با رهبری مقام معظم رهبری پرچمدار جبهه مقاومت در جهان است.

رئیس انجمن دوستی فلسطین و ایران ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین بوده و این حمایت ها به سرزمین فلسطین عزت بخشیده و متأسفانه مسجد الاقصی در سال 1977توسط سران عرب همچون انور سادات به اسرائیل بخشیده شد تا به مشروعیت اسرائیل نقش داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه به فرمایشات مقام معظم رهبری در 25سال آینده اسرائیل وجود نخواهد داشت ایمان داریم گفت: ما باور داریم به فرمایشهای مقام معظم رهبری که اسرائیل حقیقت ندارد و اگر حمایت های شیطان بزرگ آمریکا و ضعف امت اسلامی نبود بدون شک این منویات رهبری زودتر اتفاق می افتاد و هرچند آزادی قدس محور مقاومت است و این روحیه در حزب الله و فلسطین با حمایت های ایران اسلامی بیشتر شده است.

محمد البحیصی  اظهار کرد: ملت مظلوم فلسطین از کشورهای خائن وابسته به آمریکا و اسرائیل انتظار کمک ندارد و با محور مقاومت آنچه را که از ما به زور گرفته شده، پس خواهیم گرفت و باید امت اسلامی بیدار باشند و امروز قدس شریف رمز شناخت حق و باطل است و کسانی که مسجد الاقصی را به اسرائیل تحویل دادند مکه و مدینه را تحویل خواهند داد.

 

خبرنگار: علی نوروزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha