جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان با امام جمعه بیرجند

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حضور نیروهای مسلح و حضور میدانی بسیج و مردم در کمک به مردم حادثه دیده واقعا افتخار آمیز است، گفت: در تمامی میدان ها تفکر بسیجی کارساز است و بسیج در هر زمانی که لازم بوده، چه در جبهه های نظامی و چه در جبهه های جهاد و بهداشت و حوادث، حضور پر رنگی داشته که بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان، گفت: ماموریت اصلی نیروی انتظامی در ایام نوروز قبل از سال آغاز می گردد و حدود یک ماه تلاش و زحمت بی وقفه را شاهد هستیم، لذا به هر میزانی که احساس کنید به خاطر تلاش شما عده ی بیشتری بر اساس اجرای مقررات به سلامت به خانه های خود بازگشته اند، به همان میزان خستگی را از جان شما بیرون می کند.

وی با اشاره به اینکه کار نیروی انتظامی بسیار ارزشمند است، افزود: اقدامات شما تنها در این خلاصه نمی شود بلکه در کنار آن ده ها مسئولیت دیگر نیز به عهده نیروی مقتدر و امین نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: امسال، سال رونق تولید نامیده شده است که بسیار کلمه پر معنی است؛ رونق  تولید وقتی حاصل می شود که همه مقدمات آن نیز حاصل گردد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: آن دسته از افرادی که گوششان باز است و فرمان رهبر انقلاب را می شنوند، توجه دارند که وقتی می توان شاهد رونق تولید بود، که همزمان با تولید، همکاری ها و نظارت ها به صورت دقیق وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: توزیع و راضی نگه داشتن تولید کننده نیز از جمله موارد رونق تولید است؛ تولید کننده نباید از تولیدش ناراضی باشد بلکه باید امید داشته و به بازار اطمینان پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: باید سلامت مردم بر اساس قانون و مقررات حفظ شود؛ ناامنی که مردم گاه ممکن است به خاطر نفود افراد آلوده متحمل شوند باید از بین برود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: در تولید امنیت و حفاظت و اطلاعات با چشمانی بیدار زحمات بسیاری صورت می گیرد تا مردم راحت بخوابند و در آسایش و امنیت باشند.

وی ابراز داشت: یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر همان اقداماتی است که نیروی انتظامی انجام می دهد و از بهترین عبادات محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: حوادثی که امسال پیش آمد بسیار سنگین بود اما مردم پس از شنیدن فرمان مقام معظم رهبری همانند زلزله کرمانشاه وارد میدان شدند و گزارشات میدانی که پس از آن به گوش رسید بسیار امیدوار کننده و خوشحال کننده بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه حضور نیروهای مسلح و حضور میدانی بسیج و مردم در کمک به مردم حادثه دیده واقعا افتخار آمیز است، گفت: در کشورهای پر ادعا هنگامی که حادثه ای پیش می آید مشاهده می شود که پس از ماه ها همچنان فریاد مردم بلند است اما در ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و نیروهای متعهد مدیریت فوق العاده ای صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: آن چیزی که روز حادثه به درد مردم می خورد ایمان و تعهد است نه ولنگاری؛ در حادثه اخیر نیز اگر افرادی دچار حادثه شده اند به خاطر این بوده که به هشدارها توجهی نکرده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: در تمامی میدان ها تفکر بسیجی کارساز است و بسیج در هر زمانی که لازم بوده، چه در جبهه های نظامی و چه در جبهه های جهاد و بهداشت و حوادث، حضور پر رنگی داشته که بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه باید قدردان همه ی نیروها و همه آنهایی که به هر نحوی به مردم خدمت بی توقع و بی منت می کنند، بود، خاطر نشان کرد: برخی افراد به جای نشستن، دست ها را بالا زدند و برای خدمت به مردم راهی مناطق دوردست و محروم شده اند، لذا نباید این تفکر را به فراموشی سپرد.

وی در پایان گفت: مسئولینی که شب و روز نمی شناسند، مدیریت خانه بر عهده همسرانشان است، لذا همسرانشان نیز  در ثواب این خدمات شریک هستند.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha