سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
روحانیت

حوزه/ امام جمعه سیمرغ با بیان این که روحانیت در این سیل اخیر همانند گذشته در کنار مردم بوده است، بیان داشت: این حضور پررنگ بسیاری از توطئه های دشمنان علیه روحانیت را نیز خنثی کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام یوسفی، امام جمعه کیاکلا امروز در جمع خبرنگاران بر ضرورت تحقق عملی وعده مسؤولان در خصوص خانواده های سیل زده تأکید کرد.

وی با بیان این که سیل اخیر خسارت های جدی به زیر ساخت ها و همچنین منازل مردم شهرستان سیمرغ وارد کرده، افزود: دولت باید از همه توان خود در جهت رفع مشکلات مردم سیل زده استفاده کند.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به این که همه گروه های خودجوش، نهادها و سازمان ها از همان نخستین ساعات سیل پای کار بودند، گفت: اما حجم سیل در این منطقه به گونه ای بود که هنوز هم آثار آن در این شهرستان دیده می شود.

امام جمعه کیاکلا با بیان این که امیدواریم وعده های داده شده از سوی مسؤولان در خصوص جبران خسارت ها محقق شود، خاطرنشان کرد: باید امداد رسانی و خدمات رسانی به مردم سیل زده این منطقه تا بازگشت شرایط عادی ادامه یابد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه سیل اخیر زیرساخت های کشاورزی این منطقه را با خسارت بسیار جدی مواجه کرده، بیان داشت: مسؤولان باید وعده هایی که در خصوص جبران خسارت های کشاورزی داده اند عمل کنند چون در آستانه فصل کشاورزی هستیم.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به این که این سیل اخیر شاهد وحدت و همبستگی همه بخش های مختلف کشور بودیم، تصریح کرد: مردم نیز علیرغم همه مشکلات و سختی های موجود بسیار صبر و شکیبایی به خرج دادند و این جای تشکر و قدردانی بسیار دارد.

امام جمعه سیمرغ در ادامه سخنان خود به حضور پرشور و گسترده گروه های تبلیغی جهادی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این حضور موجب تسریع در روند خدمات رسانی و امداد رسانی به مردم سیل زده شده است.

وی با بیان این که روحانیت در این سیل اخیر همانند گذشته در کنار مردم بوده است، بیان داشت: این حضور پررنگ بسیاری از توطئه های دشمنان علیه روحانیت را نیز خنثی کرده است.

حجت الاسلام یوسفی با تأکید براین که روحانیت با لباس به لایروبی و تمیز کردن خیابان ها و منازل مردم مشغول است، خاطرنشان کرد: این صحنه هایی که در سیل اخیر مشاهده شد تنها گوشه ای از خدمات و تلاش های روحانیت همیشه در صحنه است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha