پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روحانیت پای کار گره گشایی از مشکلات سیل زدگان لرستان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران گفت: حضور جهادی مبلغان در کنار مردم سیل زده و کمک رسانی به آن‌ها بسیار ارزشمند، خداپسندانه و عمل به وظیفه بوده است.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، با اشاره به این که همه تلاش‌ها در سیل اخیر خدمات رسانی به سیل زدگان مناسب بوده، گفت: در همین راستا حوزه و روحانیت همه توان تبلیغی و اجرایی خود را برای کمک به مردم این مناطق به کار گرفته است.

وی با اشاره به این که روحانیت علاوه بر حضور میدانی در مناطق سیل زده، در تریبون‌های عمومی نیز به تشویق مردم در کمک رسانی به سیل زدگان پرداخته، افزود: مبلغان طرح هجرت در سراسر استان کمک‌های مردمی را برای ارسال به مناطق سیل زده جمع آوری می‌کنند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که همه این تلاش‌ها تا بازگشت وضعیت مناطق سیل زده به شرایط پایدار ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر که خطر سیل در مناطق استان کمتر شده، بازسازی و ترمیم مناطق مسکونی مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در حال حاضر چندین گروه تبلیغی جهادی در مناطق سیل زده استان مشغول خدمات رسانی به مردم هستند، بیان داشت: مبلغان دینی با حضور جهادی خود در این مناطق ثابت کردند در عمل نیز همراه و همگام مردم خواهند بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان همواره با تبلیغات دروغین تلاش کردند تا روحانیت را از مردم جدا کنند، افزود: سیل اخیر جلوه ای از حضور گسترده طلاب و روحانیان جهادی در کمک رسانی به مردم سیل زده را به تصویر کشید.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که برخی گروه‌های تبلیغی جهادی استان برای کمک به مردم سیل زده گلستان نیز اعزام شدند، بیان داشت: این اعزام‌ها و کمک رسانی به مردم سیل زده استان‌های شمالی تا خروج از بحران و حاکم شدن شرایط عادی ادامه خواهد داشت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور جهادی مبلغان در کنار مردم سیل زده و کمک رسانی به آن‌ها بسیار ارزشمند و خداپسندانه است، تصریح کرد: مردم نیز از این حضور پرشور و مستمر روحانیت در کنار خود بسیار رضایت‌مند هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که سیل اخیر نمایشی از وحدت و همبستگی آحاد مردم و مسئولان در برون رفت از بحران و مشکلات به وجود آمده بوده، بیان داشت: هنوز هم بخش‌های مهمی از مناطق سیل زده استان نیازمند خدمات رسانی هستند که باید با جدیت از این اقدامات ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha