جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فراخوان مجلس وحدت مسلمین پاکستان جهت کمک به سیل زدگان ایران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان به مسئولان و نمایندگان این حزب در ایرلند، بریتانیا، نیوزیلند،کویت، نجف اشرف، قم، مشهد و اصفهان دستور داد به کمک سیل زدگان ایران بشتابند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان به مسئولان و نمایندگان این حزب در ایرلند، بریتانیا، نیوزیلند، کویت، نجف اشرف، قم، مشهد و اصفهان  دستور داد که فورا به کمک سیل زدگان ایران بشتابند.

 حجت الاسلام سید شفقت حسین شیرازی معاون امور بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان حکم دبیر کل مجلس وحدت مسلمین را به تمام مسئولان این حزب ابلاغ کرده است.

در بیانیه ای که از سوی معاون امور بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان صادر شده آمده است که امروز ایران محور مقاومت امت اسلامی است و به علت توطئه های استعمار کشورهای مختلف حتی کشورهای اسلامی از کمک به برادران سیل زده ایران خودداری می‌کنند و کشورهای اسلامی هم در این مصبیت بزرگی که به ملت ایران وارد شده ساکت هستند و در این حالت به برادران امت اسلامی واجب است که برای کمک به برادران خود بشتابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha