چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شورای هماهنگی مازندران

خطیب نماز جمعه ساری با بیان این که همچنین سیل اخیر چهره دیگری از توریسم اقتصادی را در جهان آشکار کرد، گفت: آمریکای جنایت کار با مسدود کردن حساب های سازمان هلال احمر بار دیگر خباثت و دشمنی خود با ملت ایران ثابت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، خطیب نماز جمعه ساری امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به سیل اخیر و خسارت های ناشی از آن در مناطق مختلف استان بر ضرورت تسریع در روند جبران خسارت ها از سوی مسئولان تأکید کرد.

وی با بیان این که متأسفانه سیل اخیر خسارت های بسیاری به زیرساخت های کشاورزی، شهری و همچنین منازل مسکونی وارد کرده است، افزود: با توجه به وعده های داده شده از سوی مسئولان امیدواریم این وعده ها هر چه سریعتر محقق شود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که مردم توان بازسازی و مرمت منازل مسکونی خود را ندارند، ادامه داد: این دولت است که باید با حمایت های خود زمینه بازسازی این منازل مسکونی تخریب شده را فراهم کند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که متأسفانه سیل همچنین خسارت های جدی به زیرساخت های کشاورزی استان وارد کرده است، گفت: با توجه به این که مازندران یک استان کشاورزی است تلاش مسئولان برای جبران این خسارت ها در آستانه سال زراعی ضروری است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در سیل اخیر همه بخش های مردمی و دولتی برای کمک رسانی به صحنه آمدند، بیان داشت: حال که کمی شرایط به وضعیت طبیعی بازگشته است باید همان وحدت و همبستگی برای بازسازی نیز ادامه داشته باشد.

وی با بیان این که متأسفانه سیل اخیر همه کشور را درگیر خود کرده است، گفت: در این حادثه غمناک بیش از 400 شهر و روستا در سطح کشور دچار این بحران شدند که خسارت های جدی به آنها نیز وارد شد.

حجت الاسلام یوسف پور با تأکید براین که مسئولان باید به وعده های خود به مردم در جریان جبران خسارت ها عمل کنند، افزود: این مردم در سیل اخیر از خود صبر و شکیبایی به خرج دادند و انتظار آنها امروز از مسئولان کمک برای بازسازی و جبران خسارت ها است.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که همچنین سیل اخیر چهره دیگری از توریسم اقتصادی را در جهان آشکار کرد، گفت: آمریکای جنایت کار با مسدود کردن حساب های سازمان هلال احمر بار دیگر خباثت و دشمنی خود با ملت ایران ثابت کرد.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که آمریکایی ها که به دروغ ملت ایران را دوست خود خطاب می کردند در این حادثه اخیر دشمنی واقعی خود را با این ملت ثابت کردند، افزود: این رفتارهای جنایت کارانه آمریکا و اروپا باید درس عبرتی برای آن دسته از کسانی باشد که همواره دل به حمایت های آنها بسته اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha