شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اردوی جهادی طلاب دزفول

حوزه/ اردوی جهادی طلاب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفولی(ره) با هدف «تبلیغ دین اسلام، محرومیت زدایی، و در راستای تبیین وظایف طلاب مطابق با راهبردهای بیان شده از جانب رهبری» در مناطق محروم دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خوزستان، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون دزفول در این باره گفت: در برنامه عمرانی این اردو تکمیل و ساخت هفت پروژه اعم از سقف ریزی، دیوار چینی، ساخت سرویس بهداشتی و حمام، ساخت آشپزخانه و... در مناطق شهرک خیبر و شهرک شهید بهشتی برنامه ریزی شده بود.

احسان خاکی افزود: حدود 40 نفر از برادران طلبه و نیز 30 نفر از اعضای جلسات طلاب از پنجم تا پانزدهم فروردین ماه در این اردو شرکت داشتند.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه های جانبی این اردو برنامه های فرهنگی و کار با دانش آموزان، دعوت از مبلغین کشوری با محوریت شبهه زدایی در زمینه وهابیت بود و ان‌شاءالله در آینده نیز برنامه های تبلیغ مستمر با هدف رفع محرومیت فکری و جلوگیری از نفوذ فرقه های انحرافی در این منطقه خواهیم داشت.

خاکی همچنین اضافه کرد: هزینه این اردوی جهادی حدود 60 میلیون تومان برآورد شد که با کمک خیرین و امام جمعه محترم دزفول تامین گردید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha