جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر این که مردم مناطق سیل زده در انتظار رسیدگی بیشترند، گفت: افزایش سطح آمادگی شهرها و روستاها در قبال بروز حوادث مختلف، باید با همت هر چه بیشتر مسئولان دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد، صبح امروز در دیدار جمعی از پرسنل نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به سیل های اخیر در مناطق مختلف کشور گفت: سیل هایی که در برخی مناطق رخ داده و سبب بروز خسارت های فراوان شده به این خاطر است که در گذشته به آن مناطق کم توجهی صورت گرفته که باعث به وجود آمدن این مشکلات شده است.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه افزایش سطح آمادگی شهرها و روستاها در قبال بروز حوادث مختلف، باید با همت هر چه بیشتر مسئولان دنبال شود، افزود: در این خصوص همه باید احساس وظیفه کنند و اگر هم شخصی در این زمینه مسئولیتی ندارد، به دستگاه های مربوطه پیشنهادات خود را ارائه کند.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد در ادامه با بیان اینکه دشمن امروزه به این مسئله پی برده است که اگر در ایران، فرهنگ اسلامی حاکم باشد کاری از پیش نخواهد برد، اضافه کرد: با توجه به اینکه امروزه غرب خالی از ارزش ها شده، به دنبال این است که این خالی بودن را به جامعه اسلامی ایران نیز انتقال دهد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به واسطه خون هزاران شهید و پیروی مردم از ولایت فقیه توانسته در مقابل توطئه های شوم دشمنان ایستادگی کند و به همین دلیل است که به دنبال دور کردن مردم از ارزش های اسلامی است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha