شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بسیج

حوزه/ دبیر ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی استان فارس با بیان اینکه در هفته هنر انقلاب اسلامی ۲۷۷ برنامه در سطح استان برگزار خواهد شد، گفت: ۲۶ برنامه تلویزیونی و رادیویی نیز در این هفته به صورت اختصاصی و عمومی از جمله دیگر برنامه هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

به گزاری خبرگزاری «حوزه» از شیراز، کرم الهی صبح امروز در دیدار اعضای ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، با اشاره به برگزاری برنامه های هفته هنر و انقلاب اسلامی اظهار داشت: تجدید میثاق با ائمه جمعه برگزار شهرستان ها، دیدار با خانوانده شهدا، غبار روبی قبور شهدا، اکران فیلم ها ارزشی، برپایی 25 نمایشگاه هنری در سطح استان، برگزاری 15 محفل شعر، نشست های ویژه تبیین شخصیت شهید آوینی، تجلیل از هنرمندان، برگزاری 10 نشست رسانه ای، برگزاری مسابقات کتابخانی، از جمله برنامه هایی است که در این هفته اجرا و برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هفته هنر انقلاب اسلامی 277 برنامه در سطح استان برگزار خواهد شد، افزود: 26 برنامه تلویزیونی و رادیویی نیز در این هفته به صورت اختصاصی و عمومی از جمله دیگر برنامه هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی ادامه داد: در شهر شیراز نیز 10 برنامه نمایش مسجدی برگزار خواهد شد، همچنین نشست های خاطره گویی، برگزاری سه برنامه ویژه به صورت پخش مستقیم از تلویزیون در محل موزه دفاع مقدس از دیگر برنامه های اجرایی در هفته هنر و انقلاب خواهد بود.

کرم الهی با اشاره به حوادث سیل اخیر، بیان داشت: یکی از روکرد هایی که باید به آن توجه کرد، ارائه ارزش هایی است که مردم در این حادثه آفریدند.

دبیر ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی در پایان بیان کرد: برپایی نمایشگاه هنر های تجسمی در کشور یکی از کارهای بزرگی است که انجام شده و عواید آن به سیل زدگان تقدیم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha