پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نمازی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان، مدیریت ابتکاری را از پیام های مهم خداوند متعال در سیل اخیر دانست و با اشاره به تفاوت های این نوع مدیریت با مدیریت انفعالی، گفت: در مدیریت انفعالی به مسائل، مسئولیت و حقوق ها توجه می شود، ولی در مدیریت ابتکاری یک مدیر هوشیار بعد از وقوع حادثه ای ناگوار، با ابتکار عمل به فکر علاج می افتد.

به گزارش خبرنگار«حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، امروز در اولین جلسه شورای اداری کاشان، در مسجد حضرت علی اکبر(ع) این شهرستان، با تبریک سال جدید، وقوع سیل در چند استان کشور را ازحکمت های الهی دانست و گفت: اسرار و پیام های زیادی در سیل اخیر نهفته است .

نماینده ولی فقیه در کاشان، مدیریت ابتکاری را از پیام های مهم خداوند متعال در سیل اخیر دانست و افزود: در نظام توحیدی به جای مدیریت انفعالی، مدیریت ابتکاری باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو خبرگان رهبری، با اشاره به تفاوت های مدیریت ابتکاری و مدیریت انفعالی، اظهار کرد: در مدیریت انفعالی به مسائل، مسئولیت و حقوق ها توجه می شود، ولی در مدیریت ابتکاری یک مدیر هوشیار بعد از وقوع حادثه ای ناگوار، با ابتکار عمل به فکر علاج می افتد.

 وی تصریح کرد: در مدیریت ابتکاری اگر قرار است برای مهندسی کشور برنامه ریزی شود، تمام جوانب و ملاحظات در نظر گرفته می شود.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه مهندسی ساخت و ساز براساس نظام توحیدی باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: دست اندرکاران ساخت و ساز راه ها، پل ها و ساختمان ها باید هزینه هایی را که بعد از حادثه و اتفاقات ناگوار صرف می کنند، قبل از آن صرف استحکام سازی کنند تا موجب خسارات زیاد و ازدست رفتن جان انسان ها نشود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه کارشناسان از سیل کشورمان درس عبرت بگیرند، معرفت شناسی را از دیگر پیام های سیل  اخیر عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه آب در عرش الهی قرار دارد، برای نگهداری و ذخیره آن باید برنامه ریزی شود.

آیت الله نمازی در پایان با بیان این که امیدواریم سال جدید سال سرافرازی، حضور در عرصه جهانی و نظام بین الملل برای کشورمان باشد، افزود: انشاءالله خداوند به مسئولین توفیق خدمتگزاری بیشتر را به مردم  عزیز بدهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha