جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تلاش خبرنگاران صدا و سیما در سیل اخیر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت: صدا وسیما با اعزام گزارشگران و تصویربرداران به مناطق مختلف کشور که درگیر سیل بودند به خوبی اطلاع رسانی کرد و مردم هم اخبار صحیح را از شبکه های مختلف رسانه ملی و استانی در ایام تعطیلات پیگیر می شدند که جای قدردانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی اعزام طلاب و روحانیون به مناطق سیل زده کشور، گفت: متاسفانه در حادثه سیل اخیر بسیاری از هموطنان دچار مشکلات شدند که به واقع همه ملت ایران را متأثر ساخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: امروز وظیفه همه اقشار این است که به یاری هموطنان سیل زده رفته و به آنها کمک کنند، چرا که ابعاد این حادثه بسیار زیاد است.

وی با بیان این که ملت ایران به خوبی در هر حادثه ای پشتیبان هم بوده و بارها در اتفاقات و بلایای طبیعی امتحان خود را پس داده و سربلند بیرون آمده اند، ادامه داد: در کنار یاری رساندن ملت ایران، نیروهای مسلح هم به خوبی نشان دادند که نه تنها در دوران دفاع مقدس، بلکه در این عرصه ها نیز همیشه پیشگام بوده و خواهند بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد: نیروهای مسلح از همان زمان وقوع این حادثه در استان های مختلف سیل زده حضور پیدا کرد و نقش موثری هم ایفا کردند.

حجت الاسلام معبودی به انعکاس شایسته رسانه ملی و استانی در وقوع سیل اخیر، بیان کرد: صدا وسیما با اعزام گزارشگران و تصویربرداران به مناطق مختلف کشور که درگیر سیل بودند به خوبی اطلاع رسانی کرد و مردم هم اخبار صحیح را از شبکه های مختلف رسانه ملی و استانی در ایام تعطیلات پیگیر می شدند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha