جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 487373
۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
کمک به سیل زدگان/ عکس آرشیوی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی موینی در جلسه هماهنگی ارسال کمک های مردمی شهرستان محمدیه به استان های سیل زده کشور، خواستار توجه بیشتر مسئولان به خانواده های داغدار این حادثه شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی عصر امروز در جلسه هماهنگی ارسال کمک های مردمی شهرستان محمدیه به استان های سیل زده کشور که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز در سیل اخیر را تسلیت گفت و خواستار توجه بیشتر مسئولان به خانواده های داغدار شد.

وی ضمن قدردانی از توجه و کمک های مردمی به سیل زدگان استان های گلستان، لرستان، مازندران، ایلام و خوزستان، از مردم ولایتمدار شهرمحمدیه، سازمان ها و نهادها خواست تا همچنان به اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود به هموطنان شان ادامه دهند.

استاد حوزه علمیه قزوین به نقش نیروهای مسلح و بسیج در کمک رسانی به سیل زدگان اشاره و بیان کرد: سپاه و ارتش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی با حضور در مناطق سیل زده به مردم و حادثه دیدگان کمک کردند و این کمک ها امروز هم در دیگر استان ها بخصوص لرستان و خوزستان ادامه دارد و این حماسه یاد دوران دفاع مقدس را برای ملت ایران اسلامی تداعی کرد.

امام جمعه محمدیه گفت: حس نوعدوستی و همدلی ملت ایران ستودنی است و در حادثه سیل اخیر همه دنیا همراهی و کمک مردم به هموطنان خود را دیدند.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha