پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که رونق تولید موجب شکوفایی اقتصادی کشور می شود، گفت: در شرایطی که دشمنان تلاش می کنند با تحریم های اقتصادی به ملت ایران فشار وارد کنند، حمایت از تولید داخلی موجب خنثی شدن اثر تحریم ها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار جمعی از مسئولان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حمایت از رونق تولید، بر ضرورت به کار گیری از همه ظرفیت های موجود به منظور تحقق شعار سال تأکید کرد.

وی با بیان این که رونق تولید موجب شکوفایی اقتصادی کشور می شود، افزود: در شرایطی که دشمنان تلاش می کنند با تحریم های اقتصادی به ملت ایران فشار وارد کنند، حمایت از تولید داخلی موجب خنثی شدن اثر تحریم ها خواهد شد.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که مقام معظم رهبری هر سال با انتخاب عنوانی بهترین مسیر را برای حرکت مسئولان در نظر می گیرند، بیان داشت: حرکت در مسیری که ایشان پیشنهاد کردند به طور حتم موجب رشد و تعالی کشور خواهد شد.

امام جمعه نکا با بیان این که کشورمان از توانمندی و ظرفیت های بالایی در عرصه تولیدی و اقتصادی برخوردار است، گفت: بهره گیری صحیح از این ظرفیت های موجود، موجب رونق اقتصادی خواهد شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تجربه ثابت کرده است که نمی توان به وعده های سایر کشورها اعتماد کرد، افزود: به همین دلیل اتکا به توان داخلی بهترین راه مدیریت کشور در شرایط امروز است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که دشمن تلاش می کند با فشارهای گسترده اقتصادی ملت ایران را تسلیم خواسته های نامشروع خود کند، بیان داشت: این ملت بزرگ و همیشه در صحنه علیرغم همه فشارها و سختی ها، تسلیم خواسته های غرب نخواهند شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری دارای فلسفه خاصی است، افزود: ایشان در سال های اخیر با توجه به شرایط حاکم بر کشور، محور نامگذاری های خود را مباحث اقتصادی تعیین کرده اند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که انتظار از مسئولان نگاه ویژه به شعار امسال است، بیان داشت: مسئله رونق تولید در شرایط تحریم، بهترین راهکار برای بی اثرکردن تحریم های دشمن است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که ما باید تحریم را فرصتی برای رشد و تعالی کشور بدانیم، خاطرنشان کرد: در سایه همین تحریم های دشمنان، امروز توانیم در بسیاری از صنایع به پیشرفت های گسترده ای دست یابیم که موجب حیرت دشمنان شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری مسیر حرکت کشور را در سال جدید مشخص کرده اند، گفت: امیدواریم مسئولان نیز با برنامه ریزی و اولویت بندی در همان مسیر تعیین شده گام بردارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha