پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ عبد المهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی

حوزه/ شیخ عبد المهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی طی سخنانی خطاب به هنرمندان بر ضرورت سرمایه گذاری در زمینه پرورش توانایی ها و استعداد های هنری برای تقویت ارزش ها تاکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبد المهدی کربلایی نماینده حضرت  آیت الله سیستانی طی سخنانی خطاب به هنرمندان بر ضرورت سرمایه گذاری در زمینه توانایی ها و استعداد های هنری تاکید کرد و گفت: هنرمند مسئولیت بزرگی بر عهده دارد.

شیخ کربلایی در پنجمین جشنواره سینمایی که شبکه کربلا با حمایت آستان مقدس حسینی برگزار می کند، گفت: وظیفه شما همانند وظیفه ماست و ما تلاش می کنیم ارزش های نیکو و مبانی عدالت و احترام به حقوق دیگران را معرفی کنیم و همچنین تلاش می کنیم که حاکمان در مسیر مبانی عدالت و خدمت به انسان حرکت کنند.

وی افزود: ما در دو خط متوازی به سمت هدف واحدی حرکت می کنیم و همگی باید از توانایی ها و استعداد ها در جهت درست استفاده کنیم، امّا اگر این توانایی ها را در راه نادرست به کار ببریم موجب نابودی جامعه بشری و انسان می شویم.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی تصریح کرد: از شما می خواهم که از استعداد، توانایی و فناوری جدید در جهت خدمت به انسان استفاده کنید.

وی اشاره کرد: انسان از طریق موهبت الهی یا از طریق آموزش آکادمیک می تواند به آسانی هنرمند، کارگردان، تصویر بردار و نویسنده شود، امّا سوال مهم این است که آیا آن را در خدمت به انسان و مبانی انسانی به کار می گیرد؟.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha