پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام فاضل

حوزه/ مسئول امور صیانتی حوزه های علمیه کشور به نمایندگی از آیت الله اعرافی، از مناطق سیل زده استان ایلام بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور به نمایندگی از آیت الله اعرافی،  از مناطق سیل زده استان ایلام بازدید کرد و در جریان میزان خسارات و روند کمک رسانی به سیل زدگان به ویژه تلاش های جهادی طلاب و روحانیون در این مناطق قرار گرفت.

نماینده مدیر حوزه های علمیه کشور و هیئت همراه با حضور در شهرستان های دهلران، مهران و ایلام، با مردم سیل زده دیدار کرد و با آنان به گفتگو پرداخت.

مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور همچنین از مدارس علمیه امام محمد باقر(ع) دهلران و ولی عصر (عج) مهران بازدید و وضعیت ساختمان های این دو مدرسه را بررسی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل با ابلاغ سلام و ابراز همدردی آیت الله اعرافی با مردم سیل زده، از آمادگی اعزام طلاب جهادی برای کمک رسانی به سیل زدگان خبر داد.

گفتنی است، از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان های مختلف کشور، نهادهای حوزوی و طلاب و روحانیون بصورت جهادی، در میدان کمک رسانی به سیل زدگان حضور دارند و  براساس تاکید مدیر حوزه های علمیه کشور و دیگر نهادهای عالی حوزوی، تمام امکانات و ظرفیت های حوزه و روحانیت برای امدادرسانی به سیل زدگان و کاهش مشکلات آنان بسیج شده است.

خبرگزاری «حوزه» هم بر اساس رسالت رسانه ای خود با راه اندازی صفحه ویژه «حوزویان در خدمت سیل زدگان»، اخبار، تصاویر و کلیپ های کمک رسانی جهادی حوزه و روحانیت به مردم سیل زده را لحظه به لحظه منتشر می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha