سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دیدار مدیرکل بیمه سلامت با امام جمعه بیرجند

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سهل انگاری در سلامت افراد، باعث می گردد تا ده ها مشکل دیگر به واسطه آن به وجود آید.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از پرسنل بیمه سلامت استان با اشاره به اینکه مسئولیتی که در دست شما قرار دارد، امانت است، اظهار کرد: رعایت حال قشر محروم و مستضعف بر همگان واجب است.

وی با بیان اینکه اگر فردی در امر اقتصاد کوتاهی کند شاید بتواند آن را جبران کند، افزود: کوتاهی کردن در امر سلامت بسیار متفاوت است و گاه شاید جبران نگردد، بنابراین از اهمیت ویژه ای برخودار می باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید امانت سلامت مردم رعایت گردد و مورد توجه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: سهل انگاری در سلامت افراد، باعث می گردد تا ده ها مشکل دیگر به واسطه آن به وجود آید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خطاب به کارکنان بیمه سلامت تأکید کرد: شما در سلامت افراد مسئولیت خطیری به عهده دارید، لذا باید بدانید که این یک امنیت بسیار ویژه است.

وی یادآور شد: وقتی حرف از سلامت می زنیم، مقصودمان تنها سلامت جسمی نیست، بلکه سلامت روحی و روانی افراد را نیز شامل می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: متأسفانه گاهی پیش می آید که برخی ها مشکلات جسمی و اقتصادی افراد را حل می کنند اما با برخوردهایی که صورت می پذیرد، شخصیت افراد را خرد و سلامت روحی و روانی او را دچار خدشه می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه باید معنای سلامت به صورت عام گسترش پیدا کند، ادامه داد: امید است تا در راستای حفظ این امانت موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha