چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شهیدان قاری راثی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در پیامی درگذشت پدر شهیدان «قاری راثی» را تسلیت گفت و با حضور در مراسم تشییع، نماز میت آن‌مرحوم را اقامه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی و امام جمعه تبریز، با صدور پیامی مشترک با استاندار آذربایجان‌شرقی، درگذشت پدر گرانقدر شهیدان قاری راثی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت ابو‌الشهیدین حاج ایوب قاری راثی پدر گرانقدر شهیدان معظم محمدعلی و محمدحسین سبب تأثر و تألم فراوان گردید.

این اُسوه‌های صبر و مقاومت و مرد سینه ‌سوخته و دریادل ، برای پاسداری از آرمان‌های اسلام و انقلاب ، فرزندانی رشید و دلاور را تقدیم ایران عزیز کرد و تصویری ماندگار از شکوه ایثار و مقاومت را برای آیندگان و پویندگان این مسیر نورانی به یادگار گذاشت و حال پس ازسال‌ها فراق، به دو فرزند شهیدش پیوست .

اینجانبان این ضایعه را به مردم غیرتمند استان، خانواده‌های معزّز ایثارگران به‌ویژه به خانواده محترم شهیدان قاری راثی صمیمانه تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای آن پدرفداکار علّو درجات و رحمت واسعه الهی آرزومندیم.

سیدمحمدعلی آل‌هاشم/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز
محمدرضا پورمحمدی / استاندارآذربایجان شرقی

گفتنی است مراسم تشییع ابوالشهیدین قاری راثی صبح امروز در وادی رحمت تبریز برگزار شد و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با حضور در این مراسم، نماز میت آن‌مرحوم را اقامه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha