جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مشرفی

حوزه/ رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی مسلمانان در برابر استکبار جهانی است گفت: باید شیعه و سنی نقاط مشترک خود در دین اسلام را بیش از پیش تقویت کنند.

حجت الاسلام محسن مشرفی رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: در شرایطی که بشریت تشنه عدالت و حقیقت و معنویت و کمالات اسلامی بود؛ خداوند، اشرف مخلوقات خودش را و انسانی که برترین اخلاقیات در او سرشته شده برای پیامبری بشریت مبعوث کرد.

وی ادامه داد: امروز بشریت تا مقداری که به معارف قرآن نزدیک شده اند و آن ها را دست مایه زندگی خودشان قرار دادن به موفقیت رسیدند.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند متعال اسلام را دینی جهانی قرار داد، تصریح کرد: خداوند قرآن را یک کتاب آسمانی که معارفش فراگیر است، زمینه ساز خروج بشر از ظلمت به روشنایی قرار داده است.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به اینکه استکبار جهانی تمایلی به وحدت میان مسلمین ندارد، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام حیات ننگین خودشان را در ایجاد تفرقه میان مسلمین می بینند تا اتحاد و انسجام را ازبین ببرند.

وی موضوع وحدت بین مسلمانان را مورد تاکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دانست و افزود: رهبران انقلاب با رهنمودهایی که همیشه به مردم دارند بر اهمیت وحدت بین مسلمانان همواره اشاره داشته اند و امروز وظیفه ما در حفظ وحدت و همدلی میان مسلمین بسیار سخت است.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی عنوان کرد: محور همدلی و وحدت بسیار قوی و مستحکم است که جای هیچگونه خلل و خدشه ای بر آن وارد نیست.

حجت الاسلام مشرفی وحدت و همدلی را رمز پیروزی مسلمانان در برابر توطئه های دشمنان دانست و گفت: باید شیعه و سنی نقاط مشترک خود در دین اسلام را بیش از پیش تقویت کنند.

 

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha