جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ جمعی از کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین با نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز در دید ار با امام جمعه قزوین، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه و همچنین تسلیت سیل اخیر در استانهای کشور، بر کمک رسانی ویاری رساندن به هموطنان سیل زده تاکید کرده و گفت: حوزه علمیه قزوین هم در ایام تعطیلات نوروزی و همچنین بعد از تعطیلات ستادی را در این رابطه تشکیل شده که در روز دوشنبه 55 نفر از طلاب وروحانیون به مناطق سیل زده استانهای کشور اعزام خواهند شد.

حجت الااسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: امروز هموطنان ما درگیر بحران سیل هستند که باید با تمام توان و ظرفیت به یاری آنها رفته تا بار مصیبت آنها را کاهش دهیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید اشاره و خاطرنشان کرد: موضوع رونق تولید که رهبری فرزانه انقلاب اسلامی مطرح نمودند، باید بیش از همیشه در جامعه به آن توجه نماییم.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: وقتی تولید رونق پیدا نماید توزیع هم شکل بهتری پیدا نماید.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد:برای رونق کشاورزی باید برنامه های ویژه ای تدارک دیده شود تا  از آبها و زمین های موجود در کشور بهترین استفاده انجام شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: به طور کلی سیاستهای اقتصادی کشور باید در راستای تولید داخی از هر جهت مدنظر اصلی تمام برنامه ها قرار گیرد.

وی اظهار کرد: یکی ازموضوعات اساسی در بحث رونق تولید استفاده از سرمایه جوانی در کشور است؛ زیرا هم برای آنان اشتغال ایجاد خواهد شد و بحث تحصیل و ازدواج و مسکن آنها را هم تحت تاثیر قرار داده و به شکل بهتری پیش خواهد رفت و به همین جهت است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مخاطب خود را جوانان کشور قرار داده اند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha