جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نوفرستی

حوزه/مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: پاسداران، راه سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) را ادامه می دهند و آن مجموعه ای که باید از اسلام و انقلاب اسلامی حراست کند؛ مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است .

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، ضمن تبریک سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار داشت: سوم شعبان ولادت امام حسین(ع) است؛ امامی که برای حفظ اسلام و هدفی عظیم در صحرای نینوا قدم برداشت که امروز آیندگان به درک حقیقی این رشادت پی ببرند.

وی افزود: امروز ولادت امام حسین (ع) که روز پاسدار نامگذاری شده، یادآور رشادت های مکتب و اندیشه امام حسین(ع) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به فلسفه نامگذاری روز پاسدار، تصریح کرد: امام راحل با درایت و اندیشه بلندی که در سر داشتند این روز را نامگذاری کردند و فرمودند "امیدواریم همانگونه که امام حسین(ع) با خون خود اسلام را زنده کرده، پاسداران نیز به تبعیت از آن حضرت انقلاب و اسلام را ضمانت نمایند."

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه پاسداران ادامه دهنده راه سیدالشهدا(ع) هستند، خاطرنشان کرد: پاسداران، راه سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) را ادامه می دهند و آن مجموعه ای که باید از اسلام و انقلاب اسلامی حراست کند؛ مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است .

وی ادامه داد: سپاه نقش پاسداری از انقلاب اسلامی را دارد و روشن است که برای مسلمانان جهان و خصوصا انقلاب اسلامی مایه امید است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به نقش سپاه در طی دوره 40 ساله انقلاب عنوان کرد: سپاه در دوران مختلف در طی این ۴۰ سال نقش اساسی در امنیت کشور ایفا کرده به طوری که در فتنه های اول انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس نقشی بی بدیل در کشور داشته است‌.

حجت الاسلام نوفرستی نقش بین المللی سپاه را مبارزه حق علیه باطل دانست و تأکید کرد: جریانات داعش و طالبان که از سوی استکبار جهانی برای مقابله با اسلام شکل گرفتند، برای مقابله انقلاب اسلامی و دفاع از نهضت های اسلامی در منطقه بودند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید مبعث مبنی بر اینکه "ما مظهر طاغوت را آمریکایی ها و سران کشورهایی که در برابر اسلام ناب تلاش می کنند می دانیم و در مقابل آنها می ایستیم" خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام از سپاه ترس دارند و از جایگاه سپاه در منطقه و جهان به شدت عصبانی هستند.

 

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha