چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیین بهره برداری از «پل سوم شعبان» روستای سیل زده علی آباد گروس شهرستان صحنه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: همکاری مردم و مسئولین در جریان سیل اخیر بی نظیر بود و این موضوع باعث شد در استان کرمانشاه کمترین مشکل ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در آیین بهره برداری از «پل سوم شعبان» روستای سیل زده علی آباد گروس شهرستان صحنه که توسط قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرمانشاه بر روی رودخانه گاماسیاب ساخته شد، اظهار داشت: این حجم تلاش و همکاری هم از سوی مسئولان  ولتی و نیروهای مسلح و همچنین مردم کم نظیر و قابل تقدیر بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برغم وجود بارش فراوان و بیش از اندازه در استان، کمترین مشکل ایجاد شد، گفت: باید از همه مسئولان استان اعم از استاندار و همه ادارات و

همچنین نیروهای مسلح  که در کنار مردم  نهایت تلاش خود را داشتند ، تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه برغم وجود مشکلات ناشی از سیل اخیر در استان که همچنان برای مردم وجود دارد، گفت: از همه مسئولان درخواست می کنم که هر چه در توان دارند برای یاری رساندن به استانهای لرستان و خوزستان به کار بگیرند.

آیت الله علما خاطر نشان کرد: مسئولین استان کرمانشاه از کمک رسانی به استان های سیل زده ی همجوار غفلت نکنند، چرا که مشکلات آنها به مراتب بیشتر از استان ما می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha