پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مروی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با انتشار پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مروی از سوی رهبر انقلاب را به تولیت آستان قدس رضوی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه طی پیامی انتصاب  حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای مروی را به تولیت آستان قدس رضوی تبریک گفت.
 
متن پیام بدین شرح است:
 
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای مروی (زید عزه)
سلام علیکم
افتخار بزرگ و بی‌بدیل خادمی در بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و خدمت رسانی به زائران ، مجاوران و ارادتمندان آن حضرت (ع) و همچنین حسن اعتماد مقام معظم رهبری  به تقوا ، اخلاص و توانمندی‌های علمی و تجارب مدیریتی حضرتعالی، پشتوانه‌ای مهم و ارزنده، در راستای تحقق منویات و رهنمودهای معظم له می‌باشد که یقینا با تلاش‌ها و مجاهدت‌های جنابعالی و خادمین آن بارگاه ملکوتی و با استفاده از ظرفیت‌های عظیم و ارزشمند آستان قدس رضوی ، شاهد تحول در فعالیت‌ها و اقدامات ماندگار و مؤثر در پایتخت معنوی ایران اسلامی خواهیم بود.
اینجانب ضمن تبریک انتصاب حضرتعالی در این مسئولیت مقدس، توفیقات روز افزون برای جنابعالی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
سید مهدی قریشی
18 فروردین ۱۳۹۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha