سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه فیروزآباد

حوزه/ امام جمعه فیروزآباد با تاکید بر اینکه دولت نباید نام سال را در حد شعار ببیند، باید به سخنان مقام معظم رهبری در عمل پاسخ داده شود، گفت: یکی از موانع تولید در کشور سوء مدیریت است، اگر مدیریت صحیحی باشد، قطعا بخش داخلی رونق پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام سید عزیز الله هاشمی زاده در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به شعار سال "رونق و تولید"، اظهار داشت: امسال باید به شعار سال جنبه عملی بخشید.

وی با بیان اینکه نباید به "رونق و تولید" از نگاه شعار نگاه کرد، افزود: باید شعار سال را باید دست به دست یکدیگر عملیاتی کرد و ملاک آن نیز باید عمل باشد.

امام جمعه فیروزآباد تصریح کرد: اگر تاکنون به شعار های مقام معظم رهبری جامع عمل پوشانده می شد، اکنون دیگر نیاز به تذکر نبود، دولت باید خود را جمع کند و به فکر عملیاتی کردن شعار سال باشد.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در سال گذشته دولت را فرمانده قرارگاه اقتصادی کرده است اکنون در رونق و تولید نیز اینگونه است، فعالیت های اقتصادی به دست دولت بوده و باید برای انجام آن تلاش کرد.

حجت الاسلام هاشمی زاده خاطرنشان کرد: دولت باید دست بخش خصوصی را باز بگذارد چراکه در زمان آزاد بودن بخش خصوصی کارها بر دوش دولت نیز سبک تر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دولت نباید شعار سال را در حد شعار ببیند، باید به شعار مقام معظم رهبری در عمل پاسخ داده شود، ابراز کرد: یکی از موانع تولید در کشور سوء مدیریت است، اگر مدیریت صحیحی باشد، قطعا بخش داخلی رونق پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha