جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آخرین اس ام اس قربانی حمله تروریستی کرایست چرچ به همسرش

حوزه/ در آخرین پیام کوتاهی که یکی از قربانیان حمله تروریستی مسجد النور در کرایست چرچ برای همسرش ۲۰ دقیقه پس از تیرخوردن فرستاده، تصویر قلب ایموجی به چشم می خورد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از stuff، آخرین پیامی که یکی از قربانیان حمله تروریستی به مسجد کرایست چرچ در نیوزیلند برای همسرش فرستاد، تصویر ایموجی قلب بود. این پیام از گوشی تلفن مرد متاهل به همسرش، 20 دقیقه پس از آن فرستاده شد که وی مورد شلیک گلوله قرار گرفت.

خانواده کمال درویش می گویند گوشی همراه وی چندین ساعت پس از کشته شدن وی در مسجد النور پاسخ داده شده است. خانواده درویش که عزادار مرگ مقتول 38 ساله مسجد و پدر سه فرزند از اهالی اردن می باشد مدعی هستند که وی چندین ساعت زنده در مسجد بوده و کسی او را نجات نداده است. پلیس رسما اعلام کرده که تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده است.

مادر 65 ساله این قربانی نیز که پس از مرگ پسرش، برای شرکت در مراسم تشییع آمده بود، ساعاتی پس از تدفین در اثر حمله قلبی از دنیا رفت.

فهرست تماس های گرفته شده از گوشی قربانی نشان می دهند که درویش سعی داشته با همسرش رعنا فرج تماس بگیرد. وی سه دقیقه بعد پیغامی با تصویر ایموجی قلب برای همسرش ارسال کرده است و همان لحظه تلاش کرده به مادرش زنگ بزند.

لازم به ذکر است در حمله تروریستی در دو مسجد شهر کرایست چرچ در نیوزیلند، یک افراط گرای طرفدار برتری نژادسفید با حمله مسلحانه به نمازگزاران، در تیراندازی خونین 50 تن را کشته و ده ها تن دیگر را مجروح ساخت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha