پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کمک رسانی طلاب و روحانیون در شهر سیل زده پلدختر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه عمق خسارات سیل به شهرهای پلدختر، معمولان و چگنی بسیار بالا است، گفت: نیروهای جهادی در کنار مردم سیل زده، در تلاش هستند تا زندگی عادی در شهرهای سیل زده برای مردم برقرار شود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، نماینده ولی فقیه در استان لرستان عصر عصر روز گذشته، وضعیت مناطق سیل زده را برای رئیس کمیته امداد کشور تشریح کرد و بر روند امداد رسانی مطلوب و سریع به مردم سیل زده استان تاکید کرد .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه عمق خسارات سیل به شهرهای پلدختر، معمولان و همچنین چگنی بسیار بالا است، افزود: نیروهای جهادی در کنار مردم سیل زده، در تلاش هستند تا زندگی عادی در شهرهای سیل زده برای مردم برقرار شود .

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور نیز با بیان اینکه تمهیدات لازم برای حمایت از سیل زدگان اندیشیده شده است گفت: این نهاد حمایتی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم سیل زده بکار می گیرد .

پرویز فتاح پس از دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان برای بازدید از مناطق سیل زده به شهرهای پلدختر و معمولان رفت تا از نزدیک روند امداد رسانی به مردم آسیب دیده را بررسی کند .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha