سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سردار قاسمی

حوزه/ سردار قاسمی با تاکید بر این که خدمت به مردم اولویت اول سپاه پاسداران است، تصریح کرد: در راستای فرمان مقام عظمای ولایت، کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در اولویت برنامه های سپاه قرار گرفته است.

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، اظهارداشت: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی خودش را فرزند اسلام و رهرو راه امام حسین(ع) می داند و هرجا که بی عدالتی، تبعیض، ظلم و جنایت در جهان باشد، سپاه برای برقراری عدالت حضور پیدا خواهد کرد.

وی، پاسدار را پرچمدار و نماینده جمهوری اسلامی در جهان دانست و افزود: عملکرد مثبت سپاه در ۴۰ ساله انقلاب دشمنان را به این واداشته که به دنبال سپاه هراسی و تبلیغات علیه این نهاد باشند. تأثیر عملکرد سپاه در ابعاد مختلف نظامی، امنیتی، اقتصادی ،عمرانی و معیشتی دشمن را وا داشته که به دنبال سمپاشی هایی در سپاه جمهوری اسلامی برای تخریب و تضعیف آن باشد‌.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به ویژگی‌های پاسدار از منظر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: یک پاسدار همیشه رضای خدا را بر رضای خود ترجیج می‌دهد و ولایتمداری و انقلابی بودن از ویژگی بارز یک پاسدار است.

سردار قاسمی با تاکید بر این که خدمت به مردم اولویت اول سپاه پاسداران است، خاطرنشان کرد: در راستای فرمان مقام عظمای ولایت، کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در اولویت برنامه های سپاه قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا سپاه امروز در حال خدمات رسانی به مناطق سیل زده است و به مردم مظلوم آسیب دیده کمک انجام دهد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه سپاه همواره خودش را خادم مردم می داند گفت: سپاه و بسیج از خود مردم بیرون آمده، بنابراین همیشه سپاه و پاسداران خود را خادمان مردم و ملت می دانند.

انتهای پیام/ن

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha