سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 487533
۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
پخت و توزیع غذای گرم توسط موکب اوقاف لرستان در بین سیل زدگان

حوزه/ مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان لرستان از پخت روزانه بیش از ۲ هزار پرس غذای گرم در شهرهای سیل زده این استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه سیل اخیر موجب وارد شدن خسارات زیادی به زیرساخت های شهری و روستایی شهرستان های لرستان بویژه پلدختر و معمولان شده است، گفت: در این ایام همه نیروهای مردمی و جهادی پای کار آمده اند تا با همت خود تسکین آلام سیل زدگان باشند.

وی با بیان اینکه در این بین خادمان رضوی نیز یاریگر هم استانی های عزیز و همنوعان خود هستند، بیان داشت: آستان قدس رضوی با دایر نمودن آشپزخانه پخت غذای گرم در 3 نقطه از استان لرستان، سیل زدگان را مهمان خوان کرم امام رئوف کرده است.

امام جمعه موقت خرم آباد و مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان لرستان با بیان اینکه مراکز پخت غذای آستان قدس از همان روزهای نخست سیل در خدمت مردم شریف بوده اند، گفت: پخت غذای گرم توسط خادمان رضوی از 2 هزار پرس شروع شده و پیش بینی می شود روزانه پخت به 6 هزار پرس افزایش یابد.

حجت الاسلام متقی نیا در پایان با اشاره به اینکه قریب به 100 نفر از خادمان امام مهربانی امام رضا(ع) در پخت غذا برای مردم سیل زده مشارکت دارند، یادآور شد: پس از پخت غذا، نیروهای مردمی و جهادی مشغول توزیع آنها در بین مردم آسیب دیده از سیل خواهند شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha