شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خطاب به مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: علاوه بر حفظ فیزیکی آثار و وصیت‌نامه شهدا از کارهای محتوایی و معنوی و هنری در این زمینه هم غافل نشوید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی، امروز در دیدار مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار کرد: باید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توجه ویژه‌ای به هنر داشته باشد و در راستای رسالت خود از ابزار هنر استفاده کند.

وی خطاب به مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اضافه کرد: علاوه بر حفظ فیزیکی آثار و وصیت‌نامه شهدا از کارهای محتوایی و معنوی و هنری در این زمینه هم غافل نشوید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: هنرمندان متعهد و کسانی که اهل کار و هنر فاخر معنوی و ارزشی هستند را شناسایی کرده و از توان آن‌ها بهره ببرید؛ زیرا ابزار هنر، تأثیرگذاری تربیتی ویژه‌ای دارد.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: در این زمینه باید شناسایی نیروهای کارآمد هنرمند و متعهد در برنامه کار بنیاد بوده و از سوی دیگر نیروهای جدید هم در این راستا تربیت و تقویت شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: رزمندگان جبهه‌ها خاطرات زیادی دارند که باید این خاطرات بیان شده و در قالب‌های هنری ماندگار شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به احداث باغ موزه دفاع مقدس استان، گفت: باید بازدیدکنندگان از این مجموعه علاوه بر بازدید از آثار به‌جا مانده از شهدا، پیام معنوی هم دریافت کنند تا معنویت و انقلابی گری آن‌ها تقویت شود.

وی خطاب به مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: شما سرمایه ایمانی و معنوی و تاریخی شگرفی در اختیار دارید و باید فرهنگ جبهه و دفاع مقدس را غنی‌سازی کنید؛ زیرا نسل امروز ما تشنه این مفاهیم بوده و فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس هنوز اثرگذاری ویژه خود را دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: هرچه در زمینهٔ آثار دفاع مقدس سرمایه‌گذاری شده و پایه‌های این فرهنگ تقویت شود پایه‌های اعتقادی مردم ما تقویت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha