شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سنجری

حوزه/امام جمعه سربیشه گفت: با توجه به اینکه کار خیرین مدرسه ساز به اندازه تعلیم و تربیت دارای اهمیت بسیار است، باید بحث توسعه معنوی مدارس و کمک به دانش آموزان مورد توجه خیرین قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری امام جمعه سربیشه در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، اظهار داشت: توسعه علم و دانش و زیر ساخت های آن از موضوعات مهمی است که خیرین باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند و خیرین مدرسه ساز مسئولیت بزرگی بر عهده دارند.

وی افزود: طی سال های گذشته فعالیت های خوبی در حوزه مدرسه سازی توسط خیرین مدرسه ساز انجام شده و فضاهای آموزشی در بسیاری از شهرها به واسطه حضور خیرین مدرسه ساز متحول شده است.

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه با توسعه و مجهزکردن مدارس، دانش آموزان بیش از گذشته می توانند به کسب علم و دانش بپردازند، گفت: در شهرستان سربیشه نیز خیرین کارهای بسیاری انجام داده اند.

حجت الاسلام سنجری اضافه کرد: اکنون در مرکز سربیشه به همت خیرین مدرسه ساز دارای مدرسه مازاد هستیم و دیگر نیازی به تأسیس مدرسه جدید نداریم و در روستاهای این شهرستان نیز خیرین مدرسه ساز از جمله بنیاد برکت کارهای خوبی انجام داده‌اند.

وی تاکید کرد: کار خیرین نباید منحصر به ساخت فیزیکی مدارس باشد و بحث توسعه معنوی مدارس و کمک به دانش آموزان نیز باید مورد توجه خیرین قرار بگیرد.

امام جمعه سربیشه با اشاره به اینکه اگرچه برخی از مدارس توسط خیرین خیلی مرتب و خوب ساخته شده، افزود: ممکن است در آن مدرسه یک دانش آموز از داشتن لباس و یا کفش مناسب محروم باشد و در روستاهای سربیشه این موضوع بسیار مشاهده می شود.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha