جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجید مظفری

حوزه/ بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من در چند فیلم دفاع مقدسی حضور یافته‌ام و از این بابت نیز بسیار خوشحالم، چون حس می‌کنم این تجربه را نمی‌توان با هیچ کار دیگری قیاس کرد.

مجید مظفری، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرگزاری «حوزه»، درباره تجربه حضور خود در فیلم‌های دفاع مقدسی اظهار کرد: من در چند فیلم دفاع مقدسی حضور یافته‌ام و از این بابت نیز بسیار خوشحالم، چون حس می‌کنم این تجربه را نمی‌توان با هیچ کار دیگری قیاس کرد.

وی افزود: بازی در فیلم‌های دفاع مقدسی سختی‌های خاص خود را هم دارد که برای پشت سر گذاشتن آن باید آمادگی بدنی داشته باشیم، ولیکن به هر حال جدا از آمادگی جسمانی، حضور در این قبیل کار‌ها نیازمند یک باور و اعتقاد قلبی به موضوع است که می‌تواند موفقیت چنین کارهایی را برای بازیگر تضمین کند.

این بازیگر ادامه داد: به نظر من تاریخ این سرزمین سرشار از افتخار است، اما شهدای هشت سال دفاع مقدس در آن جایگاهی ویژه دارند، چون با عشق به خدا و قرآن جنگیدند، برای همین باید در این زمینه تا جایی که می‌توان فیلم ساخت.

این بازیگر درباره کارهای که هم اکنون انجام می‌دهد نیز چنین اطلاع رسانی کرد: هم اکنون در حال کار کردن به روی یک نمایشنامه هستم تا در اولین فرصت آن را روی صحنه برم؛ کاری که هم آن را کارگردانی و هم بازی خواهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha