جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه/ تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: سری جدید برنامه «تا آسمان»، هر روز ساعت ۱۱ تا ۱۲ از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین به روی آنتن می رود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی، عصر روز گذشته در دیدار با مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن تبریک سال جدید و تسلیت به مناسبت حادثه تاسف بار سیل در استان های سیل زده کشور، گفت: ملت فهیم و با بصیر و همدل ایران اسلامی هیچ گاه در این نوع شر ایط سخت هموطنان را تنها نگذاشته وهمیشه در کنار آنها خواهند بود.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: وقوع سیل وجان باختن تعدادی از هموطنان باعث تاسف ملت ایران شد که امیدواریم دیگر این نوع حوادث برای ملت ایران به وقوع نینجامد.

وی همچنین ضمن قدردانی از حمایت وهمکاری خوب وارزشمند مدیریت حوزه علمیه قزوین در برنامه های معرفی سیمای مرکز قزوین بیان کرد: خوشبختانه در سال گذشته حوزه قزوین همکاری خوب و شایسته ای با صدا وسیمای مرکز استان داشت که جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: در سال گذشته برنامه معارفی «تا آسمان» که مورد استقبال مخاطبان در استان قزوین قرار گرفت، توانست روحانیون جوان وخوش فکر را به بیینندگان معرفی کند و امسال هم در سری جدید برنامه این موضوع همچنان در دستور کار می باشد.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین تصریح کرد: در سری جدید برنامه معارفی «تا آسمان» دکور اصلی به آستان مبارک امام زاده حلیمه خاتون انتقال داده شد .

یادآوری می شود، برنامه معارفی «تا آسمان» همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۲ همه روزه با حضور اساتید حوزه علمیه قزوین، از شبکه استانی مرکز قزوین به روی آنتن می رود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha