جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شورای روحانیت آذربایجان غربی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین قریشی، تبلیغ دین را نیازمند شبکه سازی دانست و گفت: همگرایی روحانیون موجب حل معضلات و مشکلات فرهنگی در شهرها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای روحانیت ارومیه که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: اعضای جلسه به شرکت جدی در این جلسات اهتمام داشته باشند و شورای روحانیت با روحانیون و مبلغین شهر ارتباط داشته باشد.

وی ادامه داد: برای تبلیغ هر چه بهتر و تاثیرگذاری آن باید در شهر شبکه‌سازی شود و با توجه به وجود 400 مبلّغ در سطح شهر که در مساجد مشغول به اقامه نماز و تبلیغ دین هستند و ظرفیت بسیار ایده‌الی برای گسترش فرهنگ دینی است، شورای روحانیت و مسئولین باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنند.

امام جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به ایجاد صمیمیت و عمق ارتباط گیری با روحانیت استان، گفت: دیدارهای ماهانه و فصلی با علما در دستور کار قرار شورای روحانیت قرار گیرد و با پیگیری و دلجویی از روحانیونی که مشکل و گرفتاری دارند این رابطه ها عمق بیشتری پیدا کند.

وی اضافه کرد: همگرایی روحانیون موجب حل معضلات و مشکلات فرهنگی در شهر خواهد شد و باید برای حضور جوانان و رونق مساجد برنامه ریزی جدی صورت گیرد و باید روحانیون با توجه به توانایی و ظرفیت‌ها در مساجد مستقر شوند تا بازدهی بهتری داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha